Gå til innhold

Sharif's nye glis

Ranger emnet


ArneBelinda

Anbefalte innlegg

Tasawer Sharif; "2005-regnskapet til dekk- og felgforhandleren viser en solid butikk - 13,2 millioner kroner lå igjen på bunnlinjen av en omsetning på snaue 60 millioner" http://www.hegnar.no/hegnar/newsdet.asp?id=225880&cat=12

 

Når det gjelder de 100Mill. som du tror holdning selskapet omsetter, refererer du sikkert til http://www.rb.no/bil/article2126291.ece Dette er feil! Jeg stoler kun på sikre kilder som Hegnar, DN etc.

2005 Ferrari F430 Coupe Rosso Corsa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 88
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har hørt at han driver med kriminelle aktiviteter fra personer som påstår at de kjenner ham (får noen år siden), ellers kan jeg opplyse at jeg ikke har noen form for kjennskap til ham personlig eller disse påstandene!

 

Hvis du har hørt det fra noen som påstår å kjenne ham for noen år siden, da MÅ det bare være fakta. Mer sikker kilde enn det finnes jo ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler nesten på at Sharif tør å pirke på det kriminelle miljøet så mye pes han allerede har hatt fra Politi og økokrim (som vel og merke ikke har funnet noen uloveligheter) Bare husker litt tilbake når de andre dekkimportørene i landet prøvde å kjøre han konk, hehe..

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mente ikke at den var stygg, med det jeg sa, men når jeg ser den tenker jeg på en ufo!

 

men men gå klikk for en ufo komentar du haha :thumb

 

Hvis ikke folk gjør slikt blir jo bilforumet nesten :hmmmmmmmmm:

 

Hvor skrev jeg at jeg klikka? :rolleyes:

Sommerbil: E30 M-Tech 2

Bruksbil: S4 2.7 Biturbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veyron 16/4 koster ~840.000£ (nærmere 838.xxx for de som er pirkete) med alt av avgifter & skatter i GB. så, standardformelen kan jo være å gange med 2 fra denne prisen for å få den på norske skilt: 19.973.598NOK.

Men, klart, personlig, om jeg måtte velge, hadde jeg valgt en Veyron. Koster en del mer, men er også kulere enn Koenigsegg. Men det er min mening. Koenigseggen er ufattelig rå den også, helt klart! Men, blekner litt i forhold til en Veyron, synes jeg.

og så legger man til at VW selger hver Veyron for 1/5 av hva den koster å lage ...

[*] 2003 Lexus IS200

 

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

 

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kebab_gud: vel, de fem million punda pr bil er utregnet av den totale kostnaden det har tatt å lage bilen, research etc. Og det har jo vært noen timer under lupa når det gjelder den ;)

Faktiske kostnader pr. bil er langt mindre.

"This car will shatter 100 Mph in second gear only, imagine the speeding tickets you would be getting in a car like this … if they can catch you that is."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det tasawaar han egentlig het? Hvor kommer navnet tommy fra? Trodde han het det, jeg..

 

Tasawaar er han egentlige navn... "Tommy" er hans "Norske navn"....

 

Synes det egentlig er helt idiotisk av folk å være misunnelige på han, det sier meg bare at "janteloven" gjelder i Norge fortsatt.

*Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF)

 

Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sinnsykt kul bil.Sharif har sikkert jobbet og slitt for bilen så all kreditt til han for det men avduking av bilen i Lillestrøm foran hundrevis av folk i blir vel litt harry spør du meg

 

All PR er god PR, Sharif er overalt i avisene for tiden, som samfunnsekspert og det hele. Deltar i alle "viktige" saker og får sine meninger i avisen. Ikke at jeg bryr meg, er jo ganske lurt egentlig :thumb

To change is easy, to improve is hard.

Mitt galleri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sinnsykt kul bil.Sharif har sikkert jobbet og slitt for bilen så all kreditt til han for det men avduking av bilen i Lillestrøm foran hundrevis av folk i blir vel litt harry spør du meg

 

 

 

Kanskje folk og presse kom til han!? Hadde ikke hatt noe i mot slik avduking hvis jeg hadde kjøpt sånn bil... Harry? Nei, det synes ikke jeg.

 

 

Han får kjøpt dekk til innkjøpspris han heldiggrisen hehehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår