Fres Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 mener jeg har sett den i fetsund området, at den var tilsalgs for ikke så altfor lenge siden... Skal høre litt rundt :) Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 Litt barnslig å "hilse han fra deg og si han har stygg bil". Usaklig til de grader. For du har aldri sagt at en bil på forumet er stygg,nei? Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovlov86 Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 Hehe, skal ikke mye til for å få folk sure her... Siter [x] 2 x 1984 Volvo 240GL [x] 1987 Toyota Camry 2,0 XLi [x] 1980 Volvo 245 L [x] 1994 Ford Scorpio CLX [x] 1995 Honda Accord 2,0iLS [o] 1991 Volvo 740 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 jeg vet han som fiksa opp den bilen er lokal, er en g40 Polo faktisk, ganske sprek, men han bytta den i en turbo Golf 2'er, saa den forsvant fra byen. er lakkerer han som hadde den, derfor den har spesiell farge, aldri sett noen andre med den fargen f0r. Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lance Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 Det burde vært en regel at OFF TOPIC skulle sendes mellom brukere på PM. Eventuelt: opprette en krangletråd, der brukere som føler for å ryke i tottene på hverandre over noe så barnslig som "min bil er bedre enn alle andres, og alle som ikke har sånn bil som jeg har er idioter" kunne fått herje fritt uten å irritere de mer seriøse. Beklager Nico, bare måtte:) Siter Mvh Lance My 1st Ride My 2nd Ride Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 Det går ann å holde ting inni seg noen ganger ja. Konstruktiv kritikk er greit, men det som ble sagt negativt om Polo'n før her i tråden er latterlig :) Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goLd^- Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 Hils han fra meg og si han har stygg bil. hahaha, ga meg en god latter iallefall 5minutter. mulig jeg er litt trøtt etter bodø-larviks turen enda, men gud som jeg lo. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 Here we go again.!! Jeg er selv ihuga volvofan, men nå har jeg faktisk innsett det at volvo 240 er på utgang, og er kun for spesiellt interesserte. Vi snakker faktisk om en konstruksjon fra 1975 her. Det har faktisk skjedd ting på bilfronten siden den tid. Synes vedkommede bil(poloen) var kjempetøff jeg, men kunne ikke tenkt meg å eie en sånn bil(pga.forhjulstrekk), så dermed holder jeg kjeft!! BTW: Jeg ELSKER gammel volvo!!:hello: Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toyofan Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 Hei! Jeg skulle gjerne ha kommet i kontakt med eieren av denne bilen. Noen som har noen tips? =) JEG ville aldri valgt å modda min polo på den måten hvis jeg hadde hatt en:hello: Siter -1983 Volvo 240, 2,3l 8V Turbo:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=61998 X-1996 Opel Corsa B 1,2l 8V X-1986 Daihatsu Charade G11 1,0l 6V Turbo (Hugd) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet August 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 Mange her som har missforstått topic i denne tråden. Jeg ønsker å komme i kontakt med nåværende bileier. Jeg har hverken sagt at den er pen eller stygg, det er meg knakende likegyldig hva folk syns om den. Jeg kan gjerne opprette en tråd dersom noen vil disskutere det. :) Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jølla Skrevet August 25, 2006 Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 Hei! Jeg skulle gjerne ha kommet i kontakt med eieren av denne bilen. Noen som har noen tips? =) Har sendt deg en PM Siter 86` Sierra Cosworth, original Motorsport 96` BMW 328 Hamman demo bil 02` Evo 6 og 04` Evo 8 99` Ferrari 355 F1 Spider 06` Honda Civic Type R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeMmiN Skrevet August 25, 2006 Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 Genialt og genialt, fru Blom. Jeg skal hilse og si det. Forhåpentligvis er han her på forumet slik at han ser at en med 240 rakker ned på bilen hans. Det er så uvanlig at 240-eiere mener alt annet enn stor-40 er godt nok, så det reagerer han sikkert negativt på :hammer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.H Skrevet August 25, 2006 Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 Det er noe som heter ytringsfrihet her i landet men her på forumet er ikke stedet å demonstrere det på nei... :offtopic BtW: Ikke den kuleste jeg har sett men smaken er som baken :roll: Siter Anders Haugen Club Honda Norge http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet August 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 Det er noe som heter ytringsfrihet her i landet men her på forumet er ikke stedet å demonstrere det på nei... :offtopic BtW: Ikke den kuleste jeg har sett men smaken er som baken :roll: ... delt på midten, ja! ;) Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet August 25, 2006 Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 FWD med vinger bak, håper han har noe foran også da, uff. Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg