Gå til innhold

Hvem eier denne bilen?

Ranger emnet


nicoloco

Anbefalte innlegg

  • Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ring biltilsynet, du har jo reg nr og da kan vel de hjelpe deg med navn på eieren.

Neinei, fullt så ille er det ikke altså! Skal ikke spore han opp for envher pris. Skulle bare snakke med han angående bilstereoen hans! :) Hadde litt lyst til å kjøpe forsterkeren hans! :)

BMW e36 318ia

Nissan Primera 2.0GT

Lexus IS 200 TIC solgt

Renault Laguna 2.0 RT solgt

If I gave a shit, you'd be the first to get it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Genialt og genialt, fru Blom. Jeg skal hilse og si det. Forhåpentligvis er han her på forumet slik at han ser at en med 240 rakker ned på bilen hans. Det er så uvanlig at 240-eiere mener alt annet enn stor-40 er godt nok, så det reagerer han sikkert negativt på

BMW e36 318ia

Nissan Primera 2.0GT

Lexus IS 200 TIC solgt

Renault Laguna 2.0 RT solgt

If I gave a shit, you'd be the first to get it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var for øvrig bilen til han som først slang dritt om bilen nicoloco lurte på hvem som eide.

 

Jeg har ikke bedre bil selv, men jeg klager heller ikke på andres smak.

 

Det er lettere å se flisen i andres øyne enn bjelken i sitt eget!

 

Har forøvrig ikke noe imot Volvo i det heletatt, prosjektet til Texascom er noe av det mest spennende og fineste prosjektet her inne.

 

Men nok OT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hils han fra meg og si han har stygg bil.

 

 

Hva gjør du her inne i det hele tatt??? Forumet sliter nok som det er om ikke "tøffinger" som deg skal ta knekken på det hele...

 

hahaha. enig

 

 

Det måtte jo komme fra en femtenåring... Du kan jo ikke akkurat skryte av alderen så hvorfor tilstreber du ikke heller mottoet, "alder er veiledende, oppførsel er absolutt"??? Lignende kommentarer som den du hev ut over her er grunnen til at mange mener at aldersgrense på forumet er en fin ting... Og nå rekrutterte de faktisk en til!

 

Tommy

1991 Mazda 323 GTX 4*4 Turbo

 

Prosjekt tråd : http://mazda-ogn.org/forum/viewtopic.php?t=574

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt barnslig å "hilse han fra deg og si han har stygg bil". Usaklig til de grader.

Sviddgummi.no

1999 BMW E46 318i 

1999 Nissan 200sx S14a Racing Edition

1983 Golf MK1 Gti Cabriolet 112hk

x 1988 VW Golf MK1 GTi Cabriolet

x 1991 VW Golf MK1 GTI

x 1983 VW Golf MK1 1.6 Cabriolet

x 1977 VW Polo MK1 0.9

x 1982 Ford Taunus Bravo

x 1991 Nissan 200sx s13

x 1991 Honda Accord 2.0 CB3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folkens. La oss bare innse det, dessverre blir BILFORUMET infestert av kids. Kids som ikke takler å innse fakta. Da jeg var 15 innså jeg i det minste selv at jeg VAR 15 og derfor la jeg ikke ut på diskusjon med folk som var 2-3 ganger eldre enn meg og fortalte hvor skapet skulle stå. Nok OT, noen som vet hvem som eier denne bilen? Jeg ville egentlig bare ha tak i han for å forsøke å kjøpe forsterkeren hos han! ;) Ha en fin dag alle sammen! :)

BMW e36 318ia

Nissan Primera 2.0GT

Lexus IS 200 TIC solgt

Renault Laguna 2.0 RT solgt

If I gave a shit, you'd be the first to get it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår