Gå til innhold

T0mmen: B Vectra med masse godis i!

Ranger emnet


T0mmen

Anbefalte innlegg

Nå skal ikke jeg si at Hertz er verdens beste merke, men regner med det er et ganske så solid merke. Så det var mange, veldig mange som brukte det under EMMA i Sinsheim i år. Var mye Hertz og Audison, den kombinasjonen der. Men tror ikke Hertz og Soundstream kombinasjonen skal være så gæli heller..?

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg snakket med Pål og Hertz er ankommet http://www.installbay.no , og tingerne mine blir pakket og sendt imorgen (Tirsdag), så er vell hjemme hos meg på Torsdag eller Fredag. Ikveld skal vi tilpasse dørene litt mer, for det ble ganske så trangt etter vi sparklet på dørene. Kommer med update når frontsettet er hentet på posten når det kommer. Regn med at det vil dukke opp et par bilder av det:D Nå gleder jeg meg virkelig..

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten oppdatering, som er og skal inn i bilen til bilen er ferdigstillt klar til konkuranse:)

 

Her kommer bilder og litt info om produktene:

 

Pioneer DEH6800MP (står i bilen, skal byttes ut med en motorisert DVD spiller, litt usikker på hvilken enda).

Pioneer_DEH-6800MP.jpg

 

2 stk EVUS RS500 signalkabeler (er kjøpt inn)

lkh.jpg

 

6m EVUS PC 50 blå strømkabel (er kjøpt inn)

Uten.jpg

 

1m EVUS PC 50 grå jordkabel (er kjøpt inn)

hgc.jpg

 

3m EVUS CA 12 høyttalerkabel 2x3mm2 (er kjøpt inn)

jhv.jpg

 

2 stk bananplugger EVUS BAN2 (er kjøpt inn)

ijk.jpg

 

1 stk høyttalerterminal EVUS CC4 (er kjøpt inn)

lij.jpg

 

1 stk sikringsholder EVUS ANL1 (er kjøpt inn)

lbn.jpg

 

1 stk 200amp sikrng EVUS ANL 200A (kjøpt inn)

Utennavn_.jpg

 

1 stk EVUS TB2 + for plusspolen på batteriet (kjøpt inn)

jn.jpg

 

2 stk strømfordelingsblokker EVUS BD3 AFC (kjøpt inn)

Utennavn.jpg

 

4 stk (2 pk) ringterminaler EVUS TP0 (kjøpt inn)

u.jpg

 

1 pk Vibroplast-M1 dempebatter, 10plater på 60x90cm hver (kjøpt inn)

Vibroplast.jpg

DSCF1339.jpg

 

4 stk Hertz HV165l midbasser (venter på)

HV165L_pianta.jpg

 

2 stk Hertz HL70 mellomtoner (venter på)

HL70_pianta.jpg

 

2 stk Hertz HT25 diskanter (venter på)

HT25_pianta.jpg

 

2 stk Hertz 3w.20 delefilter, dette er 3 veisfilter og egnet til 4 midbasser (venter på)

Crossover_3vie_prospettiva-1.jpg

 

2 stk Hertz HX300 subber (kommer over nyttår)

HX300_pianta.jpg

 

2 stk Soundstream TRA 1000.2 amper, en på frontsett og en på subbene

TARANTULA2_small.jpg

 

 

Grunnen til at jeg gjør dette, er for at det har vært en del mye forvirring og frem og tilbake i denne tråden. Men nå er alt bestemmt, og nå kan jeg ramse opp hva som er og hva som skal monteres i denne bilen. Kan være jeg har glemt noe nå, men legger det ut så fort jeg ser det er noe som er glemt, eller noe annet som skal inn. Spør gjerne hvis dere lurer på noe:)

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir bra T0mmen! Jeg følger i dine fotspor og har nå bestilt Hertz 5,25" 3veis sett og evus installasjonsmateriell :)
det er bra:) Veldig fornøyd med alt av material så langt jeg iallefall:) Settet blir sendt imorgen, så gleder meg veldig mot helgen nå. Vet hvor jeg skal tilbringe helgen iallefall..

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste hele tråden her Tommen, mye som har skjedd siden dag 1.

Kun et spm, skal ikke prøve med MDF plater i stede for gulvplater?

Btw, velkommen til Elpro:P

Martin

*04 Toyota Celica TS

*97Skoda Felicia 1.9D R.I.P(søstra lånte bilen)

*97 Honda CR250 SOLGT

*86 Mitsubishi Lancer GLX, rusta bort gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan rapportere att dørene til T0mmen allerede er populære.. kjørte forbi han på Brekstad i sta og da sto det 5-6 stk og hang over døra hans :D
lol:D Syns jeg så deg i en av de bilene ja, tengte faktisk tanken å=p Sto en del folk rundt å titta litt ja gitt..

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste hele tråden her Tommen, mye som har skjedd siden dag 1.

Kun et spm, skal ikke prøve med MDF plater i stede for gulvplater?

Btw, velkommen til Elpro:P

Mye er skjedd siden dag 1 ja. Ganske mye også:) MDF er dyrere, og jeg får 22mm gulvspon fra en kamerat så det er derfor jeg velger å gå for sponplater. Men what?? Hvordan vet du jeg skal begynne der, nevnt tidliger i tråden karnsje? Kjenner desverre ikke til navnet heller, Martin?

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble jo vanvittig bra med mellomtonen etter sparkling osv:)

Når skal du lakke og gjøre det ferdig?:)

Hey ruxxy. Takker for tilbakemeldinger. Det skal ikke lakkeres, det skal trekkes opp i sort vinyl fra http://www.installbay.no Dette er det Anders Fleischer (autod) som skal ta seg av, samt legge inn Hertz logoen i dørene mine:)

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19mm mdf : 320.- ink mva per plate. Like størelse som gulvspon:) Men ingenting er billigere enn gratis.

Jobber på Ormen Lange for Elpro jeg, mener å huske at du var her i sommer...

Martin

*04 Toyota Celica TS

*97Skoda Felicia 1.9D R.I.P(søstra lånte bilen)

*97 Honda CR250 SOLGT

*86 Mitsubishi Lancer GLX, rusta bort gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19mm mdf : 320.- ink mva per plate. Like størelse som gulvspon:) Men ingenting er billigere enn gratis.

Jobber på Ormen Lange for Elpro jeg, mener å huske at du var her i sommer...

Deg ja..nå kommer det litt minner her vet du:D Jo, takktakk uansett. Begynner nå 2.Januar:) Skal bli godt å komme igang. Jobber du der fortsatt eller? Skal du oppover til Trøndelag å jobbe?

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk prøvemontert begge dørene mine idag, passasjerdøren går helt fint på. Men fører dør "hopper" av dørklipsene når døra blir hadd igjen hardt, og da hopper den på "andre" siden av dørpakningen og da sitter dørtrekket fast. Det tilsier at jeg må inn i bilden for å slå ut dørtrekket:( Prøvd å pusse en god del akkurat der det er trangt, men kan ikke pusse stort mere nå for da går det igjennom. Så vi skal prøve å få klipsene til å sitte skikkelig i låsene på døra, så de ikke hopper av. Litt irriterende akkurat denne biten:( Men her er iallefall dørene. Ikke lenge før frontsettet kommer nå, og snart klar til trekking:)

 

DSC00003.jpg

 

DSC00004.jpg

 

DSC00005.jpg

 

DSC00006.jpg

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår