Gå til innhold

Golf 2 mellom 0-10 000kr ønskes kjøpt!

Ranger emnet


|Massern|

Anbefalte innlegg

Ønsker å kjøpe en Golf 2 i relatvit god stand, og som ikke er en eneste stor rusthaug.

 

Bilen bør være EU-godkjent i år, og helst årsavgift betalt. At skiltene sitter på bilen hadde også blitt satt pris på.

 

Ikke noe krav til mye utstyr eller noe sånn, men om bilen har servo så er det så absolutt ikke noe minus:):

 

Alt er av interesse om den kvalifiserer til de beskjedne kravene jeg har nevnt ovenfor. Diesel, 1.6, 1.8, GTi eller hva du nå har, så si ifra til meg om du har en til salgs.

 

Trenger ikke å være senket eller å ha noen andre typiske "ungdomsting". Ser faktisk helst at bilen er så original som mulig.

 

Har du noe som du tror jeg har interesse av så får du sende en PM, eller si ifra her. Alle forslag blir satt pris på.

 

Bør være på Østlandet, da jeg ikke orker å dra så altfor langt når det skal være en billig bruksbil. Er det interessant nok så kan jeg dra litt lenger om bilen virker i bra stand.

 

Bilder/link til annonser er en fin ting hvis du har noe av interesse.

 

Prisen er som nevnt alt ifra 0-10 000kr.

 

MVH

 

Mads Kristian

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 92
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Joda, det stemmer det. Har en 16v, men denne har jeg gitt opp av forskjellige grunner nå. Derfor skal jeg beholde det som er verdt mye på bilen (senkesett og interiør), og flytte over på en billigere Golf og selge min som den står med kjedelig interiør og understell.

 

Er old school eller rat look som er veien jeg skal gå nå:thumb Mangler bare en bil som jeg kan få begynt med.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, det stemmer det. Har en 16v, men denne har jeg gitt opp av forskjellige grunner nå. Derfor skal jeg beholde det som er verdt mye på bilen (senkesett og interiør), og flytte over på en billigere Golf og selge min som den står med kjedelig interiør og understell.

 

Er old school eller rat look som er veien jeg skal gå nå:thumb Mangler bare en bil som jeg kan få begynt med.

 

Gitt opp? Så fin som den er.. Hva har skjedd?

| -My rides- |

 

 

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, hvor skal jeg begynne? I vinter så ble det et par bulker, grunnet en idiot som rygga på meg og stakk av uten å si ifra. Og et par selvforskyldte. Så ble jeg avskiltet grunnet manglende EU-kontroll (dette pga jeg ventet på noe deler før jeg skulle vise bilen).

 

Så kom dagen jeg endelig skulle godkjenne bilen etter mange penger brukt på deler og mye skruing. Leide prøveskilter, stresset med å skifte felger før jeg skulle på visning. Kom oppå der, "kontrolløren" kjørte bilen min en tur, og når han kom bilbake fikk jeg beskjed om at han ikke kunne godkjenne bilen min ettersom det var effektanleg på den, annet ratt og monovisker. Han nevnte også senkesettet, men dette er godkjent i vognkortet. Var visstnok noen nye regler som gjorde at man måtte vise bilen på BT om den var senket osv. Har jeg aldri hørt noe om, og fint om man kunne informert om dette da man ringer for å bestille time, noe de ikke gjorde.

 

Så da dro jeg der ifra sint og frustrert, kjørte noen timer med bilen da det var lenge siden jeg hadde kjørt den lovlig på veien, og etter litt kjøring fikk jeg en stygg ulyd ifra girkassa. Etter det så har jeg mer eller mindre bare gitt opp hele bilen. Er jo ting som lett kan fikses og ordnes, men har så lite inspirasjon igjen, derfor ser jeg etter noe billigere no som jeg lett kan gjøre fin:)

 

Lang historie, men fikk da forklart alt.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Får muligens inn en 89 3dørs om noen dager.

 

Den er godkjent i 2 år til og avgift betalt.

Skilter med gule oblater.

 

Har akkurat runda 200.

 

Er litt usikker på om det var 1,6 eller 1,8

 

Må ha mellom 5 og 10 for den, men innbytte prisen er ikke helt fastsatt ennå.

 

Er forøvrig vinrød.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den skal vel inn neste år tror jeg resten ser du her : http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=134033

Kan ikke se om det står noe om den er EU-godkjent eller ikke. Det er nesten et must siden dette ikke skal være en bil jeg skal koste på så altfor mye.

 

Hei

 

Får muligens inn en 89 3dørs om noen dager.

 

Den er godkjent i 2 år til og avgift betalt.

Skilter med gule oblater.

 

Har akkurat runda 200.

 

Er litt usikker på om det var 1,6 eller 1,8

 

Må ha mellom 5 og 10 for den, men innbytte prisen er ikke helt fastsatt ennå.

 

Er forøvrig vinrød.

Dette hørtes veldig interessant ut må jeg si. Sitter det små fangere på bilen? Hvordan er tilstanden på bilen pr. dags dato?

 

Og som alltid, bilder blir satt pris på:) Resten tar vi deretter.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår