Gå til innhold

Golf 2 mellom 0-10 000kr ønskes kjøpt!

Ranger emnet


|Massern|

Anbefalte innlegg

  • Svar 92
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kanskje det ja. Hvor mye byr du isåfall? Nye dekk sent i fjord sommer, klarlakken har flasset litt av noen stand på kanten, men ikke så lett synlig. Felgene er ikke stygge av den grunn. Burde også balanseres opp igjen.

 

Så grei ut den. Men burde helst være 2-dørs. da jeg har komplett skinninteriør 2-dørs stående i Golf'en jeg har nå.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det ja. Hvor mye byr du isåfall? Nye dekk sent i fjord sommer, klarlakken har flasset litt av noen stand på kanten, men ikke så lett synlig. Felgene er ikke stygge av den grunn. Burde også balanseres opp igjen.

 

Okay, vet ikke hvor mye sånt kan være verdt jeg!

Fant ikke så mye informasjon om dem på nett heller.

Trenger litt mindre felger enn jeg har nå se, hehe.

 

Mvh

BMW M3 Turbo

X - Nissan 200sx s14a Racing Edition
X - BMW E30 325i
X - Nissan 200sx s14 - 276bwhp/352nm
X - VW Golf II GTI 16v - Theo
X - Aprilia Rs 125ccm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, har fått bud på 4500kr for felgene. Dekkene ga jeg 2700kr for i fjord, og de er ikke mye slitt akkurat.

 

Send meg en PM om du er interessert, og om du vil slenge inn et bud:)

 

Da er jo sikkert denne fin da, EU-OK i 1,5år (mars 08) og den er en 2-dørs.

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=8285750&sid=11avnTIJQh832374&pos=15&tot=32

Den var litt mer interessant ja. Leter rundt som en gal om dagen, da det begynner å haste med bil.

 

Får se om jeg ikke sender en mail til han fyren som har den bilen der.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var litt mer interessant ja. Leter rundt som en gal om dagen, da det begynner å haste med bil.

 

Får se om jeg ikke sender en mail til han fyren som har den bilen der.

 

Bra det da :)

Da blir det vel kanskje en tur ned til Porsgrunn etter bil for deg da? ;)

AlmRacing`s nybil:

2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition!

Førstebil:

2001 - Volvo S40 Sport Edition!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en jeg som jeg skal selge, trenger kun justering på forgasseren el noe lignende for å gå ordentlig.

Har ikke peil på motor så vet ikke hva jeg skal gjøre.. Har sendt deg en pm |massern|

Nå: 04 Passat 1.9tdi 4Motion Highline

[X]Golf 3 stv 1.9 med air ride, Passat 1.8T, E30 Touring lav og brei,Bmw E46 M-tech touring, "Prosjekt" Snehvit, '83 einser

'74 mini cab med sinna motor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har fått PM'en din AndersM, men rakk ikke og svare i går, og glemte helt av det når jeg fikk tid. Skal sende svar nuh:)

 

Bra det da :)

Da blir det vel kanskje en tur ned til Porsgrunn etter bil for deg da? ;)

Ja, kanskje det. Ikke umulig. Har en dialog med en over mail, så får først se hva han sier forno.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår