xGrape Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Bra fremgang her! Ikke alle som går i vinterdvale, heldigvis:D Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwidar Skrevet November 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Bra fremgang her! Ikke alle som går i vinterdvale, heldigvis:D får gjort litt når man får tid.... har fått satt det på nå, merket godt at det ble stivere! Siter B&B Racers Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod x-Golf 93mod x-Jetta II g60 x-Passat syncro g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars y Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 kult, fin bil...Har lyst på sånn stabbstag jeg og!, mye kosta det? Er det bare å sette på og så borre hull til det sjøl? Siter 97 Eclipse GSX 97 BMW 523ia E39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwidar Skrevet November 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 kult, fin bil...Har lyst på sånn stabbstag jeg og!, mye kosta det? Er det bare å sette på og så borre hull til det sjøl? har ikke peiling på hva sånt koster, rundt en 1000lapp kanskje? dette staget er det bror min som har laget...."køstøm" men om du kjøper det ett så er det bare og borre hull og skru fast! Siter B&B Racers Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod x-Golf 93mod x-Jetta II g60 x-Passat syncro g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwidar Skrevet November 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 vurderer nå og selge bilen til fordel va nytt bilkjøp! kom med bud! bilen vil bli solgt med annlegg osv. Siter B&B Racers Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod x-Golf 93mod x-Jetta II g60 x-Passat syncro g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwidar Skrevet November 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 bilen er nå tilsalgs! skal vekk så fort så mulig. selges for 45000,- da får du med alt som er på bilen nå og alle orginaldeler, pluss ett xtra sett vinterhjul! Siter B&B Racers Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod x-Golf 93mod x-Jetta II g60 x-Passat syncro g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwidar Skrevet Desember 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 da var bilen solgt.... Siter B&B Racers Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod x-Golf 93mod x-Jetta II g60 x-Passat syncro g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 skjer med at alle selger bilene sine om dagene da?!?!? herregud:p Golfen min kunne jeg aldri bli kvitt, den er jo min store kjærlighet :) hørtes litt rart ut det kanskje, men dog :p Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwidar Skrevet Desember 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 skjer med at alle selger bilene sine om dagene da?!?!? herregud:p Golfen min kunne jeg aldri bli kvitt, den er jo min store kjærlighet :) hørtes litt rart ut det kanskje, men dog :p det er jul, og alle vil kjøpe seg en retteli kozli julegave til seg selv(ny bil) Siter B&B Racers Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod x-Golf 93mod x-Jetta II g60 x-Passat syncro g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg