vwidar Skrevet September 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Sjefslykter:)Men åssen er det å få godkjent sånt da? For blir vel rødt skinn i lyset? har ikke anels på hvordan det blir med godkjening! får bare prøve og se!! men rødt skinn i lystet hade jo bare vært stilig å fått!! Siter B&B Racers Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod x-Golf 93mod x-Jetta II g60 x-Passat syncro g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwidar Skrevet September 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 da var lyktene på plass, va ikke så"tøffe" som de ser ut på bilde jeg la ut av :o men men... Siter B&B Racers Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod x-Golf 93mod x-Jetta II g60 x-Passat syncro g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stress87 Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 det ser jo faktisk ganske bra ut på bilde. hva vat det du ikke hvar fornøyd med? Siter Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwidar Skrevet September 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 det ser jo faktisk ganske bra ut på bilde. hva vat det du ikke hvar fornøyd med? hadd vært bedre med litt mørkere rødfarge enest, men er jo godt fornøyd ,de de likevel =) Siter B&B Racers Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod x-Golf 93mod x-Jetta II g60 x-Passat syncro g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwidar Skrevet Oktober 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 har tatt noen bilder i dagslys:) Siter B&B Racers Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod x-Golf 93mod x-Jetta II g60 x-Passat syncro g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars y Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 fett med de lyktene ;) skal ha prikk like, bare i blå...hvor kjøpte du de forresten? Siter 97 Eclipse GSX 97 BMW 523ia E39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwidar Skrevet Oktober 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 fett med de lyktene ;) skal ha prikk like, bare i blå...hvor kjøpte du de forresten? =) kjøpte de hoss quality import, vil annbefale de!!! Siter B&B Racers Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod x-Golf 93mod x-Jetta II g60 x-Passat syncro g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwidar Skrevet Oktober 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 har nå bestilt ny bakpotte, oval dtm og armlene er å på vei :) gidde ikke og poste bilde da det er tungvindt å gjøre det her... komme seff bilde når det er på bilen... Siter B&B Racers Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod x-Golf 93mod x-Jetta II g60 x-Passat syncro g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwidar Skrevet Oktober 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 har fått eksospotta og armlene så det en nå montert, ble digg med armlene: rock : har også fått montert kn-filter,har fått eksospotta og armlene så det en nå montert, ble digg med armlene: rock : har også fått montert kn-filter, skal lage en rør som er lengre, var bare ett jeg hadde liggende...skal og lage varmeskjold Siter B&B Racers Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod x-Golf 93mod x-Jetta II g60 x-Passat syncro g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Burde man ha varmeskjold? Ellers, begynner jeg bli bra dette. Bilder av eksos da? DTM potte eller? Har selv 2*76mm nå, syns det er passe perfekt:) Sammen med K&N filter så høres det seriøst ut som en VR6 :D Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwidar Skrevet Oktober 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Burde man ha varmeskjold? Ellers, begynner jeg bli bra dette. Bilder av eksos da? DTM potte eller? Har selv 2*76mm nå, syns det er passe perfekt:) Sammen med K&N filter så høres det seriøst ut som en VR6 :D har Oval DTM, 135 x 75 mm , er litt skjevt på, derav ikke bilde!!! får fikse det en annen dag... blir vel ikke så mye varme frame med luftfiltret, men tenkte at det ville se bedre ut...får se hvordan det blir. lyden er mye bedre nå en orginalt ja! utroli mye bare det lille filtret gjør.. hvordan har du gjort det da? Siter B&B Racers Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod x-Golf 93mod x-Jetta II g60 x-Passat syncro g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Vil alltid være bra med kaldere luft da, så varmeskjold er ingen dum idé :) Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 har Oval DTM, 135 x 75 mm , er litt skjevt på, derav ikke bilde!!! får fikse det en annen dag... blir vel ikke så mye varme frame med luftfiltret, men tenkte at det ville se bedre ut...får se hvordan det blir. lyden er mye bedre nå en orginalt ja! utroli mye bare det lille filtret gjør.. hvordan har du gjort det da? Jeg har gjort samme som deg, bare et litt større filter. Så har jeg lagt det oppi boksen. Bør vel lage meg et varmeskjold jeg og, så blir ikke lufta så varm.. For sikkerhets skyld.. Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 Lyktene ble utrolig bra syns nå jeg :) Morro når noen har litt annerledes enn alle andre.. Farge inni lykta der er jo ikke så utbredt, så det var en artig vri :) Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 har Oval DTM, 135 x 75 mm , er litt skjevt på, derav ikke bilde!!! får fikse det en annen dag... blir vel ikke så mye varme frame med luftfiltret, men tenkte at det ville se bedre ut...får se hvordan det blir. lyden er mye bedre nå en orginalt ja! utroli mye bare det lille filtret gjør.. hvordan har du gjort det da? oval :disco Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg