Gå til innhold

Merkelig NY a4

Ranger emnet


John_gti16

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Så igjennom noen a4 på finn.no. Kom over denne bilen å ble KRAFTIG imponert. Gidder ikke plage selgeren med det at jeg ikke er interresert i bilen men hva har dere å si om dette? Virker helt sykt med en helt ny bil med så mye utstyr. Synes den var RÅ!!! Er dette normalt?

 

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=7639242&sid=6aNRTiuxu960954&pos=15&tot=103

 

Var inne å prøvde å bygge min egen Audi, var sykt mye utstyr å velge mellom. Da var kanskje ikkje annonsen så ille. Ble imponert. Kaskje det blir A4 neste=)

Stå på... golf gti

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SKjønner ikke helt hva du mener, men er du imponert over utstyrsnivået?

I så fall så står det jo at det er ekstrautstyr for over 190.000,- i den...

 

Flott bil, men ikkenoe spesielt med den tror jeg ut over at den er svært vellutstyrt:)

 

Ja var ganske imponert over det, men synes annonsen var litt merkelig. Helt ny 2007 mod som selges 90 000 under det den kostet ny. Står ikke noe om hvor den er kjøpt og slikt. Syntes den bare var litt spess.

Stå på... golf gti

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norges råeste stasjonsvogn??? Hvordan pokker kan man påstå det sålenge det er en 1,8, samma hvor mye utstyr det er.

Det står ikke noen plass at det er norges råeste stasjonsvogn. Står at det er norges råeste 2007 A4 slik jeg tolker det. Jeg ser meg ikke så langt fra enig i det. Uansett, ditt syn på hva som er rått er ikke alltid det samme som en som kjøper bil til 700 000 sitt. Vi er alle forskjellige! :) Flott bil er det uansett, det skal ikke mye kjærlighet til bil til for å innrømme det! :)

BMW e36 318ia

Nissan Primera 2.0GT

Lexus IS 200 TIC solgt

Renault Laguna 2.0 RT solgt

If I gave a shit, you'd be the first to get it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja var ganske imponert over det, men synes annonsen var litt merkelig. Helt ny 2007 mod som selges 90 000 under det den kostet ny. Står ikke noe om hvor den er kjøpt og slikt. Syntes den bare var litt spess.

 

Sikkert en demobil.. Ergo er den blitt litt brukt, synker prisen ekstremt fort.. Spesielt på en så dyr bil:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror du de pælmer så mye utstyr på en demobil? hadde vel fått igjenn 400' hvis den ikke hadde ekstrautstyr uansett, da ville de tapt 50' istedet for 90'

 

Men men, hvem vet:)

91 volvo 740

81 pontiac Grand Prix[phat square]

72 vw boble[go biln]

 

[x]93 bmw 525i[x]87 vw golf[x]85 mercedes 190e[x]97 audi a4q [x]83 opel manta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune
tror du de pælmer så mye utstyr på en demobil? hadde vel fått igjenn 400' hvis den ikke hadde ekstrautstyr uansett, da ville de tapt 50' istedet for 90'

 

Men men, hvem vet:)

 

Skal de vise frem, viser de frem det beste klart..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår