Gå til innhold

Hva er en Ok pris på Westmoreland fornten?

Ranger emnet


Okki

Anbefalte innlegg

  • Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skjønner meg ikke helt på de som syns dette er stygt. Råere front får du ikke på Golf 2. Rallye-front er fint og kult det, men ikke halvparten så fint som Westmoreland-fronten IMO. Og ikke minst litt (veeldig mye) mer sjelden enn Rallye-fronten er i Norge.

 

Bildet av Golf'en som audifanatic la ut var no av det penere jeg har sett på lenge når det kommer til 2'er Golf'er:thumb

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn kanskje?

22.jpg

 

Eller hva med en sånn?

23.jpg

 

Er ihvertfall no av det mest latterlige jeg har sett til en 2'er Golf. Ser jeg en person som har den BMW-grillen på Golf'en sin skal jeg personlig sparke den i stykker, forså å gi han penger til en vanlig emblemfri Golf-grill.

 

Men, er ingen fronter som slår Westmoreland-fronten uansett. Både den mest unike her til lands, og den som er penest.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

|Massern|, jeg er så enig, så enig. Ikke bare ser Westmoreland-fronten bra ut, den er også sjelden i Norge. Det er selvfølgelig obligatorisk med orange blinkere, etter min mening, for looks. Ser langt bedre ut med orange enn klare.

 

OT: Audifanatic, vet du hva fargen den IIer-Jettaen er lakkert i heter?

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
kjøpte overhode ikke denne fronten, ser ikke ut i måneskinn. Syns du denne fronter er fin syns du sikker resten av bodykitet er fett å :puke:

 

Nja, holder med fronten. Plastsveis igjen de innerste lyktene og grillhullene, da har du sikkert et greit utseende til en billig penge. Rieger GTO det var fra?

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår