Gå til innhold

hjelp til valg av første gangs bil!

Ranger emnet


fonbeak

Anbefalte innlegg

hei, er en gutt på 17 som ser stadig etter bil, men er veldig usikker på hvordan bil jeg burde velge som min første bil. Har planer om å sette inn et heftig anlegg!

 

Noen som har noen forslag til bil som ser litt ålreit ut, som går bra og til en gunstig pris? ( og en overkommelig forsikringspris!!!)

 

Også når det gjelder anlegg skal jeg a no heftig noe, noen som kunne tenke seg og sette opp en liten "pakke" til meg, med subbere og høytalere + forsterker..

 

Mitt budsjett er mellom 40-60.000

 

Håper det er noen som gidder og ta seg litt tid:)

 

MVH

 

Fonbeak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ting som du å likesinnede bør tenke litt på....

 

Vil du ha grevlig eller bakhjulstrekk?

 

Ville ha valt bakhjulstrekk, morsomme biler, sladde å kose seg på vinterføre....

 

Hva slags bil?

 

Du nevner forsikring....bra! sjekk det på hver bil!

 

Skal du bruke den hver dag?

Vil du ha en hverdagsbil, så finn deg en sur, men go toyota corolla til 10.000 som frakter deg overalt billigt, så kan du ta de neste 50.000 å kjøpe deg en "kose" bil for...

 

Hold deg unna gamle audi,passat,golf..

 

Uansett hva folk sier, dyre deler,"alle andre " har sånn og gammal golf kontra en corolla er Toyotan overlegen på kjørekomfort. Min Mening....kommer til å få kjeft nå.....:thumb

 

Gammal BMW kan i de flset tilfellene ha blitt skikkelig brukt...

 

Ville ha tittet litt på MB 190 2,3 16 , da får du bra med utstyr,leketøy,og bakhjulstrekk.

Forsikring? vet jeg ingen ting om.....

 

Volvo finnes det masse av, men der er det også biler som er påkostet MASSE som selges gunstig...Leite og tålmodighet!

 

Men se litt rundt, er du på jakt etter spesielt utstyr eller ombygde biler, så finnes det ALLTID en som har kostet masse på bilen sin som plutselig er lei og skal selge....

 

Å være litt lur når du skal handle er lov:thumb

 

Litt klokere nå?

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår