jimriaz Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Har blitt forelsket i de LED baklyktene som nye Audi A6 har, lurer på om det finnes noe slikt til A4?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Hehe... ikke bare du som er forelsket i de! Men det finnes nok ikke noen som er helt like.. Jeg har heller faktisk ikke funnet noe spes. med baklykter til 2006 A4 heller når jeg har leita.. men lykke til hvis det finnes der ute! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimriaz Skrevet August 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Hmmm.. får den nye bilen snart, SKAL ha de LED baklyktene.. Må da være en eller annen som produserer de lyktene? Driver selv å søker for harde livet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Få opp bilder av bilen da når du får den uans:) Lag deg en tråd! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heiko Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 Les det siste Audi Sience! Alt går!!! :iconsm :pray Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimriaz Skrevet August 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 Jeg vet at det finnes flere LED baklykter på markedet, men mye av det synes jeg er søppel.. Hva er Audi sience?? Og hvor får man kjøpt det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heiko Skrevet August 21, 2006 Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 :bok: Hi hi hi... Jeg skrev det kanskje feil?.... Audi Science heter det vel, tror jeg....? :m'm: Jeg kjøper det på røykebutikken ved Rema 1000 på Svinesund. Tror de har det på Narvesen?.... Masssse Audi!!!!!!:thumb Er ike racer i tysk da, men det hjelper, og ikke minst, er det veldig bra bilder!!!!!! :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heiko Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 Her er jeg igjen... Bladet heter Audi Scene live.. Bare så det ble korrekt tilslutt... :knock: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 Men hva har dette bladet med led lyktene å gjøre? Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Alpina-B5 Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 Men hva har dette bladet med led lyktene å gjøre? I slike blader som dette finns det faktisk en del tips og ideer til styling. Det er alltid en eller fler artikler om dele-sider i slike blader. Det er som oftest i slike blader man finner det aller først.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tears Skrevet August 26, 2006 Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 Det er ikke mange baklykter som slår de nye TT-lyktene da.. :m'm: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heiko Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 I slike blader som dette finns det faktisk en del tips og ideer til styling. Det er alltid en eller fler artikler om dele-sider i slike blader. Det er som oftest i slike blader man finner det aller først.. :) :roll: Yes!!! Det er helt riktig!!! :yodude: Møe bra tips der, særlig om man er litt racer på tysken, he he he.....:race Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg