Raymond Andersen Skrevet Juli 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2007 da er delene i boksen og bilen blir tatt i morgen. ååå fy som jeg gleder meg nå... følg med for nærmere oppdattering i slutten av uka. :hellothere: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Woundz Skrevet Juli 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2007 Det er bra, få ut bilder så fort som mulig! :D Siter [o]2005-mod. VW Golf V [x]2001-mod. VW Bora 1,8T Getta [x]1999-mod. VW Golf IV [x]1999-mod. Honda Civic HB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snitchie Skrevet Juli 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 gleder meg her oxo.. bilder bilder!! :D Siter Deviant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Billi Racing Skrevet Juli 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 Ja, få ut noen bilder nå! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet Juli 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2007 ja da er det sikkert mange som har ventet en stund og som er litt nysgjerrig. gidder ikke skrive så mye jeg, bildene taler vel for seg selv :popcorn nå hva tykker folket?? bilen er ikke helt ferdig, har igjen noe justeringer, lett montering av noe annet stasj jeg har liggende samt ny cd-unit i front. men tilbakemeldinger ønskes samt flere bilder kommer senere med et bedre kamera Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mission Skrevet Juli 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2007 Se der ja:) Ble skikkelig pent det da:thumb Meget bra:) Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Billi Racing Skrevet Juli 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2007 Blei fint det her da! Nå er det bare ut å cruise:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf_jinta Skrevet Juli 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2007 nice:) jeg vil å ha Bora (sikle) Siter -Tess Mitt Golf-prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=92531 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snitchie Skrevet Juli 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2007 Nice! Dette ble skikkelig bra. Gleder meg til flere bilder. :) foresten den halvmånen på panseret. Er det sveiset på? eller brukte du den plast halvmånen som fulgte med grillen? Må få fjernet halvmånen selv her :D Siter Deviant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Juli 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2007 Ser bra ut Raymond. Får se den live en dag sola stikker fram :p kan svare deg jeg Snitchie. Halvmånen er sveisa og tinna så gjort skikkelig hele veien ;) Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stagen Skrevet Juli 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2007 Nice =) Siter - 01 Passat 2.5 TDI 4 motion X 00 Bora 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Woundz Skrevet Juli 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2007 Ser bra ut det her! :) Siter [o]2005-mod. VW Golf V [x]2001-mod. VW Bora 1,8T Getta [x]1999-mod. VW Golf IV [x]1999-mod. Honda Civic HB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet Juli 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2007 takker og bukker folkens,moro med litt tilbakemeldinger. i dag har jeg fått justert alle dører og luker,samt justert alle dørhåndtakene på nytt da de ble strammet litt for mye så jeg fikk ikke opp bakdørene, de måtte jeg lirke opp forsiktig og lure opp. det gikk til slutt. i morgen kommer det en ny cd/dvd unit og jeg gleder meg. så få jeg se om jeg rekker å montere resten av "stasjet" jeg har liggende. Snitchie: halvmånen er i stål og er tinnet og sveist og 100% ordentlig gjort samt hatt på plate lim forsegling på innsiden av panseret. remster: sol sier du....?? hmm hvor er det blitt av den da? jo jeg så sola før i dag så da var det bare å forte seg å vaske over bilen og kjøre den i sola og effekten kom frem den :D (men det er ikke så j¤%&%¤la mye,vil ikke ha det jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snitchie Skrevet Juli 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2007 De felgene var oxo sinsykt nice.. størrelse er det? 18" ? og tykkelse ? Siter Deviant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet Juli 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2007 det er momo 8x18", passer bilen perfekt synes jeg men kunne vært en tomme større men da blir bremsene desto mindre så "det får bli som det blir når det ikke vart som det sku" ehheheh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg