Gå til innhold

Ray-Borander TDI

Ranger emnet


Raymond Andersen

Anbefalte innlegg

  • Svar 259
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

får komme deg til lillehammer en da, så skal vi få tatt noen rullende bilder av bora'n din :)

 

må det gjøres på lillehammer da? har en kompis på hamar som tar mye bilder,Thamazter hvis du kjenner til han. men det er jo klart alltid interresant å se på andres resultater samt "andre" bakgrunner osv...

 

Hvor er det bra å ta "kjørebilder" på lillehammer da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fin bil.. sikle på bora sjøl. Hvet du hva det koster å få NBS til å chippe bilen ? Men veldig fin bil..

 

 

takker for det.

bilen var ferdig chipa når jeg kjøpte den fra 90 hk org til ca 120-130hk etter chip.

Det er blitt ordentlig gjort dvs at hele brikken er "loddet" ut av styrenheten samt den nye brikken er "loddet" inn igjen.

 

Men skulle du være ute etter å chippe en bil med tanke på pris og tid osv send en mail til NBS til en som heter Fredrik, hans mail add er:

 

chip@norskbildelsenter.no

 

Han chipper og fikser det meste :thumb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser fram te å følla med på denna bilen.. Prøvekjørte du 115hk TDIen før du kjøpte den du har nå ?? evt om det var stor forskjell på chipa 90 og org 115 ?

-97 VW Passat TDI

x-92 VW Golf 3 1.8 R.I.P

x-94 Opel Astra sportive stv Solgt

x-85 Volvo 740TIC Solgt

x-88 Toyota Carina ll XL -Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke prøvd den 115hk nei desverre, viste ikke att det var forskjell på de helt til jeg kjøpte den jeg har nå. eneste er som "kremt" sier er at de er nok noe sprekere enn 90 hk,OG de har i tillegg 6 trinns girkasse.

men uansett er jeg veldig fornøyd med den og jeg holdt da godt følge med/kjørte ifra en 2,0l Golf III GTI :)

 

 

Da er det bekrefta delebestilling i dag og om ei uke har eller innen ei uke har jeg fått det jeg har lyst på.

 

 

 

btw, må bare nevne det, var på kino i kveld på CARS. Så sinnsykt bra film. hehe, må jo bare kjøpe den når den kommer og ikke minst se den på norsk å.

 

lo så jeg grein under visse episoder i filmen..:hammer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å kjøre ifra en GTI 8 ventiler er vel ikke akkurat noen målestokk :rolleyes:

 

nei da, det er igrunn ikke det men den går da hvertfall bedre enn de "andre" bilene jeg har hatt og jeg synes det er bra driv i den i hvertfall(bora'n)

 

 

men nå skal jeg ut og sjekke postkassa, kanskje ligger det en lapp og venter på meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår