Gå til innhold

Ray-Borander TDI

Ranger emnet


Raymond Andersen

Anbefalte innlegg

Da i dag kom det en tekstmelding fra julenissen, som kom tidlig i år, om at det var ankommet en pakke på postkontoret.

 

jeg iler opp dit og henter pakka, reiser hjem og pakker opp.

og der ligger følgende:

 

Lykteskygger/lister og bakruteskygge/spoiler.

 

nyedeler.jpg

 

var seff utpå gårdsplassen og prøvemonterte det på bilen.

 

uten øyelokk:

 

lampefelg.jpg

 

med øyelokk:

 

medlook.jpg

 

og bakruteskygge:

bakruteskygge.jpg

 

mangler bare en ting til nå som kommer om ikke lenge, regner med jeg kanskje får den i løpet av uka men jeg reiser på gatebil på rudskogen fra torsdag og blir hele helga. så det er mulig jeg ikke får hentet den før mandag.

 

men foreløpig ser det lovende ut.

 

"""stay tuned for more updates"""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 259
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

har ikke fått den siste pakken i dag, da kanskje den kommer i morgen, vi får se hvis jeg rekker evt før vi reiser nedover til rudskogen.

 

hadde tatt meg fri fra jobb i dag og passet på å benytte anledningen til å montere kjapt en tv og dvd hvis det skulle bli kø kjøring eller kjedelige kvelder som man kan se film på.

 

det er ikke noe super bra merke men det fungerer da:

 

tvdvdt.jpg

 

her er da dashbordet/midtkonsollen før montering:

 

NBS12.jpg

 

demonterte alt som var av "wood look" og cd spiller osv samt fjernet den lomma over spiller'n. fikk montert skjermen provisorisk i en brakket som jeg bare tredde inni over plastikken over koppholderen. dvd'n passet også veldig bra inn over cd spillern til tross denne er litt smalere:

 

tvjenter.jpg

 

beklager det litt "uheldige" bilde av de damene som plutselig viste litt mer enn hva de skulle, kremt...kiddie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil.

Denne tror jeg kommer til å bli enda penere.

 

Hva ga du for skjerm og dvdspiller?

 

takker.

 

som du ser er det tv og dvd av type Pyle og ikke det beste eller det freshede. men det funker da. det koster ca 2500-3500,- om jeg ikke husker helt feil. har hatt det liggende en stund og det er det samme som jeg hadde i min tidligere golf.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil du har her ja:thumb

Spesielle felger vil jeg si, vet ikke om jeg har sett de før på noen bil? Hvilket merke er den bakruteskyggen din? Holder på å se etter en selv også, men er så vanskelig å finne en som jeg virkelig liker godt. Vil ha den ganske diskre, og egentlig minst mulig. Men den du har så ikke så verst ut den da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil du har her ja:thumb

Spesielle felger vil jeg si, vet ikke om jeg har sett de før på noen bil? Hvilket merke er den bakruteskyggen din? Holder på å se etter en selv også, men er så vanskelig å finne en som jeg virkelig liker godt. Vil ha den ganske diskre, og egentlig minst mulig. Men den du har så ikke så verst ut den da.

 

Hei og takker for det. felgene er noe spes synes jeg å og har heller ikke sett de før, tittet på finn.no her om dagen og da så en sort bora i trondheimsområdet som sto tilslags og den hadde makne felger faktisk.

 

Bakrute skyggen min er bestilt her:

 

http://www.autospar.no/goxpage00000002dbp21073.html

 

det var også her jeg bestilte lykteskyggene også.

har ikke kommet så langt å få lakkert delene siden jeg har tenkt på noe annet videre med bilen, men er litt usikker enda. men NOE skal skje uansett

:drive2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan virket passformen på bakrute senkeren? Må du gjøre noe med den før du kan sette den på, eller går den rett på? Hadde sånn på en audi 80, og da var den bittelitt vanskelig å sette på husker jeg.

Kan du ta litt flere bilder av den? Rett fra siden, og litt sånn rundt?

 

den ser ut til å passe veldig bra faktisk. nå har jeg kun lagt den nedpå og det eneste jeg trenger å gjøre som jeg har sett og som har på garviks autospar sa til meg er å ta en skarp kniv og skjære litt av på endene/kantene slik at selve spoileren passer rett nedi kanten rundt ruta,den ligger utenpå ruta og nedi sprekken mellom taket og ruta hvis du skjønner.

 

kan prøve å få tatt noen bilder av det litt nærmere når det begynner å skje noe lakkering osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er omsider en annen pakke ankommet. jeg pakker iherdig opp og river unna all plasten og ser at den berømte og lengtede bakluke leppa er kommet.

 

den ser meget bra ut og passer veldig bra med luka ellers.

Prøvde å legge den på bilen bare for å få et inntrykk av hvordan det vil se ut.

 

her er det pakket ut og innspisert:

 

leppeankommet.jpg

 

her er den prøvemontert på bilen,dvs bare lagt nedpå:

 

prveleppe.jpg

 

Nå må jeg bare begynne å finne ut når jeg skal begynne med bilen og hva jeg skal begynne med.

 

hmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki, Spørs om det blir jeg skal bestille meg en jeg også da. Men er den veldig høy ut ifra ruten om du skjønner? Om den vises meget godt fra siden, eller om den er litt mer diskre?

Så meget bra ut spoileren på bakluken da. Virket nesten lik min jo:thumb hehe

Men hvilket materiale er det i din? Er ikke helt samme ser jeg, ettersom min ble levert svart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki, Spørs om det blir jeg skal bestille meg en jeg også da. Men er den veldig høy ut ifra ruten om du skjønner? Om den vises meget godt fra siden, eller om den er litt mer diskre?

Så meget bra ut spoileren på bakluken da. Virket nesten lik min jo:thumb hehe

Men hvilket materiale er det i din? Er ikke helt samme ser jeg, ettersom min ble levert svart.

 

aner ikke åssen materiale det er men det noe hardplast av et eller annet slag. det fulgte med en lapp(på tysk) som jeg har fått oversatt og der står det at den bør varmes og tilpasses før den blir lakkert og montert.

 

kan prøve å få lagt den bakruteskyggen på bilen igjen og tatt t bilde av den snart ferdig tilpasset. og den bygger ikke høyt opp fra ruta. men 1 cm el 2 er det vel. på sidene er de så og si i samme høyde som stolpene på sidene. mere avrundet på en måte.

 

blir borte denne uka som kommer så får prøve å ta det neste uke igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

joa, så ikke dumme ut de men,de side blinkerne jeg har er hvite og egentlig ganske like de du sendte link på her men takker for tips og råd.

kom gjerne med flere innspill hvis du vil.

 

evt slike originale "Jetta" (nedre støtfanger lepper,det sorte) fra USA, de er pene synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår