Raymond Andersen Skrevet Mai 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 takk til Geir,Morten,Peder samt resten av venne kretsen som er mine flinke mekanikkere for meg om dagen. uten dere hadde ikke dette prosjektet stått slik det gjør nå. legger alt på is nå. vi ses / snakkes plutselig....... :biker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Mai 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 takk til Geir,Morten,Peder samt resten av venne kretsen som er mine flinke mekanikkere for meg om dagen. uten dere hadde ikke dette prosjektet stått slik det gjør nå. legger alt på is nå. vi ses / snakkes plutselig....... :biker hmm? Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strandstuen Skrevet Mai 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 Legge alt på is?? er ikke du sjukmeldt da? Siter Diesel bråker, Diesel stinker, men diesel går bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Mai 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 tja. kan vel ikke legge alt på is når det er bruksbilen? :p Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet Juni 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 venter på lakkerer,har trolig funnet det. men han har det litt travelt så derfor får det vente litt. ser ikke ut som om jeg får vært med på bugrun heller.. men uansett så plutselig kan det skje ting... :ssip: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 Får ikke vært med på Bugrun? du kjørte da vovlo i fjor da mann. nei nå. lar da deg ikke stoppe av at egen bil ikke er ferdig da. mange biler å ta av i verden ;) Dessuten tror jeg det er plass i bilen til Olastuen Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Juni 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2007 en fugl kvitret om at bilen triller inn i lakkboksen om kun kort tid ;) Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snitchie Skrevet Juni 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2007 go go , make it shine! Siter Deviant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mission Skrevet Juni 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2007 hmm. Høres spennede ut:) Gleder meg til bilder nå snart:) Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet Juni 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2007 :chicken: :aug: :hide Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Juni 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2007 pass deg nå, ellers kaster jeg trekubber etter deg :P Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zevyy Skrevet Juni 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2007 Blir stilig å se bilder av bilen din når den blir ferdig nå, sitter her å venter ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mission Skrevet Juni 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2007 Skjer det noe her da? Blir du ferdig til gatebil i juli? (Om du skal ivei da) Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet Juni 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2007 ja her skjer det ting..... heheh men smør dere med tålmodighet. over helga så kaaaaaanskjeee.... :jackinbox: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet Juni 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2007 ja ja folkens, da er det helg. mandag evt tirsdag. for å si det slik så er jeg like spent som dere. bullshit Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg