Gå til innhold

al3x' 1995 A4

Ranger emnet


al3x

Anbefalte innlegg

  • Svar 929
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Var ute og knipset noen bilder igjen her om dagen :)

Må ha litt å gjøre om sommeren bortsett fra å jobbe. Har ikke skjedd noe særlig med bilen siden sist, venter fortsatt på oppgjøret fra da jeg ble rygget på. Tullingen har nektet ansvar så dette blir moro...

 

Tok og senka bilen 2,5cm til bak før jeg dro ut og tok disse bildene. Dere ser også litt av skaden på frontfangeren. Mesteparten er dekket av skiltet:

IMG_2971Medium.jpg

IMG_2973Medium.jpg

IMG_2976Medium.jpg

IMG_2980Medium.jpg

IMG_2991Medium.jpg

IMG_2992Medium.jpg

IMG_2995Medium.jpg

IMG_2997Medium.jpg

IMG_2999Medium.jpg

 

Og så et bilde som viser klaringen fra bil til bakke, fortsatt masse å gå på :D Men det kommer seg absolutt!

IMG_3016Medium.jpg

 

Hadde vært moro å få tatt en fotoshoot med noen andre av A4ene her på forumet en dag! Er jo en del av oss som bor rundt Oslo, så kunne ha samlet oss ett sted, en dag det er fint vær, og tatt litt bilder. Synes nå jeg da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune

Konge den siste bildeserien der alex. Synd vi ikke fikk tatt en shoot da jeg var i Nittedal, men ting gikk så fort, hehe.. Vi fikser en annen gang! Blir bra med sideskjørta btw.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært morro det alex, er ikke det bare å finne oss en dag a?

 

Det kan vi vettu ;) Har ferie nå jeg så har tid når som helst jeg egentlig :)

 

Herlig Alex :)

 

Blitt skikkelig bra nå! Vil ha mere bilder, med lakkert sideskjørt :D

 

Hehe, takk takk :)

Skal prøve å få tatt sideskjørta i løpet av helgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Kan jo komme med en liten oppdatering her nå:

 

Venter fortsatt på penga fra forsikringsselskapet til han gjøken som kjørte på meg. Så inntill jeg får de blir det ikke byttet frontfanger.

 

Men jeg har vært å bestilt nytt eksosanlegg i dag. Ble rustfritt Simon's anlegg fra katalysatoren og bakover. Så det kommer i løpet av neste uke og blir montert til helgen en gang :)

 

Har ikke fått lakkert sideskjørta enda pga. skolestart. Mye fyll og faenskap så har ikke rukket det :op:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår