Gå til innhold

al3x' 1995 A4

Ranger emnet


al3x

Anbefalte innlegg

Nå er alt som skal fikses blitt fikset så da må jeg bare få vist bilen hos Biltilsynet og få senkesettet inn i vognkortet slik at jeg kan få EU-godkjent den og så henta ut skilta igjen :P Er så utrolig mye styr for ingenting i dette landet...

 

Uansett, tok et par bilder av bilen sånn den ser ut nå med senkesettet montert, skal skru det opp litt for nå tar jeg neddi uansett hvor jeg kjører :D (Beklager elendige mobilbilder, men hadde ikke digitalkameraet for hånd når jeg tok disse):

Bilde018Medium.jpg

Bilde017Medium.jpg

 

Som dere ser har jeg ikke montert leppene på front- og bakfangeren da jeg holder på å lakkere disse. Allikevel tar jeg neddi foran :P

 

Edit: Utrolig nok så subber ikke dekka i hjulbuen, med unntak av litt på venstresiden foran.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 929
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Jauda, er det ikke typisk...

 

Var hos Biltilsynet for å hente ut skiltene mine i dag og når jeg kommer ut så har jeg en fin bulk i frontfangeren, sprekker i plastikken og lakken. Blir så jævlig forbanna ass! :chairshot

 

Han kødden av en ***** hadde rygga rett på meg, gått ut av bilen og sett på skaden og så kjørt av gårde!! Var heldigvis ei kjøreskolelærer som sto der som noterte reg. nr. så jeg har vært å levert anmeldelse. Skal ta noen bilder av skaden etterpå...

 

At det ikke går an å ha ting i fred!!!! :fuckme2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tviler på at det blir henlagt hvis du har et vitne... det må da gå ant å finne navn på eieren av den andre bilen, for så og finne adressen, og dra dit og ta bilder av bilen hannes...

Nå: Audi 100 2,6 Quattro 93mod

X: Audi 80 2,0 Quattro 93mod

X: Honda Civic VTI 93mod

X: Audi a4 1,8 turbo quattro 97mod

X: Audi 90 2,3 20v quattro 89mod + masse anna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjipt det med kolisjonen (vet hvordan du har det, men du hadde jo hell-i-uhell og fikk reg.nr. Bilen din begynner å bli bra nå! felger og gewinde gjør utrolig mye.

 

Har ikke sett bilen din i Nittedal enda? hvor er det du holder til?

 

Ja, det er sant. Spørs bare hvor villig han er til å gjøre opp for seg. Men det får vel egentlig forsikringsselskapene ordne opp seg i mellom.

 

Takk skal du ha :) Må få bretta inn kanten på hjulbuene nå sånn at jeg kan senke enda mer :P Bor på Gjelleråsen sånn ca. Er sjelden jeg er lenger opp i dalen egentlig.

 

tviler på at det blir henlagt hvis du har et vitne... det må da gå ant å finne navn på eieren av den andre bilen, for så og finne adressen, og dra dit og ta bilder av bilen hannes...

 

Jeg har fullt navn og adresse på han som eier den bilen. Så det ble overlevert sammen med anmeldelsen. Han skal faen meg få betale den bota hvis det går igjennom!

 

Har du regnr er det jo fort gjort å søke opp via sms

 

REGNR <registreringsnr.> til 2282

 

så får du navn og bosted på sms :)

 

EDit: glad jeg har hengerfeste jeg :happyhappy:

 

Hehe, gikk bare rett inn på Biltilsynet og spurte om de kunne skrive ut navn og nummer jeg :) Fikk sånn A4 ark med alle opplysninger de hadde :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 lapper koster det å fikse skaden hos Møller. Det innebærer da ny fanger, lakk og arbeid. Spurte de på skadeavdelingen om jeg da bare kunne bestille med S4 fanger i stedet og det gikk så fint så :)

 

da er det bare på med s4 fanger da(-:, men du slipper vel å betale for skaden? siden du har navn,nr og vitne?

 

får komplettere med dette:

 

4157_a4-e-323.jpg

 

 

4735_a4-l-141.jpg

 

 

:w00t

|Teamsideways|[CREW]

 

`90 Vw Golf -Solgt-

`96 Honda Civic -Solgt-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår