Gå til innhold

Nordmøre Gatebilklubb @ Lånke 9. Sept. Årets siste Lånke treff!!

Ranger emnet


Protrek

Anbefalte innlegg

  • Svar 175
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

nollas og desibel eller viper og desibel.. med tanke på at de to siste kommer fra samme plass.. nå har jeg løst det.. så nå må dere heller skaffe msn adressa til hverandre å sende nakenbilder, for å så treffes å ha sinnsyk sex, sånn at posten hær ikke proppes full av 14-iss flørting..... :P haha.. right?

heiheihei.. ikke dra meg inn i flørte-orgien nei! jeg kommer bare med fine innspill av og til.. Nok OT fra min side! skaffa meg nye dekk på felg til neste helg, så kanskje det blir kjøring alikavell :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok litt av med Off Topic her nå ja, så heretter så håper jeg det blir kun ON Topic. Å det gjelder dere som føler for å svare på de flørte trådene også. Stick to the Topic ;)

 

15dagers varslet for Lånke taler litt i Nollas favør da... Men håper da på oppholdsvær sånn att flest mulig tar turen og at dette treffet blir en ny kjempesuksess.....

For blir det ett lite treff så blir det ingen MaxPower repotasje..............

Pr. Ansvarlig Nordmøre Gatebilklubb

 

http://www.nordmoregatebilklubb.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir vel til at jeg tar turen oppover uansett vær tenker jeg, kun vært kall vær de gangene jeg har vært der enda..

 

Ikke vær redd for mer 'flørting' i denne tråden. Skal vi snakke noe mer sammen, så er det på msn, så dere vet det.. Og hvis dere kaller det flørting, så må jeg bare flire, var bare for artighetens skyld dette. Bejklager for at jeg gikk Off topic Protrek, can u forgive me? ..:)

-Subaru Impreza WRX "STi" 01'

-Subaru Impreza WRX 01'

http://www.dlgracing.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som tilfeldigvis kommer inom Hommelvik som jeg kan følge etter til Lånke? :D Usikker på veien, selv om jeg har vært der en gang før... :P

 

Håpet på en kolonne som kanskje kom den veien, men ser ikke ut som det blir noe slikt...

 

 

Viss det ikke kommer noen innom hommelvika,så kjører du bare "gammel "veien,tar av på hell,så følger du bare veien mot Selbu,,,står skiltet:D*prøver å hjelpe*

-No Drift,No Fun-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår