Gå til innhold

klarer ikkje å bestemme meg for farge. hjelp

Ranger emnet


aremme

Anbefalte innlegg

  • Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nei egentlig ikkje! :fingers:

 

Ser bra ut den lakken på bilen du la ut bilde av ( Go-by sin ).

Men trur den blir vanskelig å kopiere, i tilleg så er det uofesielt copyright på han! :assman

uofisielt copyright???????????

lakker no med den fargen eg bestemer vell og har no på dei felgane eg vill,

:D:

1981 240TIC Prosjekt

1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror tingen var at han kanskje hadde fått mekka egen farge :p da blir det litt verre å kopiere han ;) Men ja, så lenge det er en "offentlig" farge, så kan jo alle bruke den.. Selv om DET blir litt kjedelig =(

Volvo 850 stv 94 mod 2.5 10v

Volvo 850 stv 97 mod 2.5 10v (påkjørt - spiker:( )

Volvo 240 stv 87 B230FK (solgt)

Audi 80 -81 mod. - Mamma sin gamle(spiker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som går for volvo 146 lenger? Og ikkje kopierer sine idoler..

PENE metallic-farger passer desverre ikkje til 2førr. kanskje 740 blir litt anna.

Vurderer Bmw grausilber til min, men volvo 146 står fortsatt øverst på ønskelista. Håper å finne en nyanse som er mindre rosa da men.

 

Og ja, det er den BRUNE !!

trur ikkje det blir noen lilla eller rosa bil her nei, men kansje noe med noe lilla skjer i:D: hadde sikkert vore tøft men blir vell dyrt å få til

1981 240TIC Prosjekt

1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror tingen var at han kanskje hadde fått mekka egen farge :p da blir det litt verre å kopiere han ;) Men ja, så lenge det er en "offentlig" farge, så kan jo alle bruke den.. Selv om DET blir litt kjedelig =(

 

hehe ja da forstår en litt meir om den saken sikelig tøft å blande til noe sjølv da...er :respect av slikt hehe

1981 240TIC Prosjekt

1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uofisielt copyright???????????

lakker no med den fargen eg bestemer vell og har no på dei felgane eg vill,

:D:

 

Trur nok han tenker på denne tråden her:

 

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=117491&page=3

 

Du spør etter lakkoden på bilen min i den tråden, litt av poenget med en spes. lakk er att ikkje andre har maken.

Det er derfor eg ikkje vil ut med lakkoden, det er ikkje for å vere vanskelig.:thumb

 

Selfølgelig kan ingen nekte deg å prøve å lakke bilen med samme farge som eg har.:(:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur nok han tenker på denne tråden her:

 

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=117491&page=3

 

Du spør etter lakkoden på bilen min i den tråden, litt av poenget med en spes. lakk er att ikkje andre har maken.

Det er derfor eg ikkje vil ut med lakkoden, det er ikkje for å vere vanskelig.:thumb

 

Selfølgelig kan ingen nekte deg å prøve å lakke bilen med samme farge som eg har.:(:

hehe ja tenkte no på noe lysere lakk eg da men men det er vell ikkje lakk kode 418 du har?

 

kan no sende meg en pm med lakk koden:respect

1981 240TIC Prosjekt

1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kon inn en helt ny renault clio 3 til oss idag.

Den hadde en helt spesiell Rødfarge som virka litt orange. Dritfin farge som eg tror hadde passe perfekt på en 240. Det bilde eg har nå er ikkje identisk til den bilen men tror det er ganske nerme. Fargen var perlemor også. sånn 2delt farge..

Bildet mitt er jaffal en smakebil på hvordan denne fargen såg ut.. Skal ta bilde av bilen nestegang eg ser den.

 

43_1.JPG

-Volvo 940 Turbo

 

M90 og B230FT e ein god kombinasjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår