Volvo 240 T4R Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 Hvordan er det å drifte med en RC GP bil kontra EP? Siter 1992 Audi S4 2.2 20v Turbo Quattro Sedan 1985 Volvo 240 2.3 8v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 Kyosho Pureten Alpha GP du mener? jeg har den i bensin, men jeg har fikset noe på diffen bak, så min går veldig lett rundt. Men hvis du bare har rette dekk, og øver, så kan du nok få det til ;) Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anda Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 Med gp er det jo ikke alltid nødvendig med drifte dekk. Hadde en 1/8 landmax engang med 4,5cc og 2,8hk med lett utveksling. Der begynte det til slutt å ryke av dekka. OG den var sykt kontrollerbar å drifte med: En 1/10gp med driftedekk bør være et greit alternativ til 1/10el. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
69Charger Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 En 1/10gp med driftedekk bør være et greit alternativ til 1/10el. Bortsett fra at motoren kommer til å ta kvelden rimelig fort pga. overoppheting. Blir dårlig med kjøling på en GP motor når den skal gå på ett så sinnsykt høyt turtall konstant. Jeg anbefaler ingen å bruke Fuelbiler til drifting! Siter If it ain't broke you didn't have fun! Rudshøgda RClastebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 Bortsett fra at motoren kommer til å ta kvelden rimelig fort pga. overoppheting. Blir dårlig med kjøling på en GP motor når den skal gå på ett så sinnsykt høyt turtall konstant. Jeg anbefaler ingen å bruke Fuelbiler til drifting! Haha.. RIKTIG FUEL så blir det ikke overoppheting ;) Hvor får man tak i "drifte-utstyr" til RC-biler, egentlig? Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
69Charger Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 Haha.. RIKTIG FUEL så blir det ikke overoppheting ;) Ja hvis du mener det hjelper, så værsegod!:hmmmmmmmmm: Siter If it ain't broke you didn't have fun! Rudshøgda RClastebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 Det gjør jo det. Eller så har han i den RC-butikken her på Bjørkelangen, FX-Hobby, drukket lut! Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
69Charger Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 Så du tror virkelig på alt du får høre fra dem som driver RC butikk du? :lol: Bruker vel Jero-fuel med mer nitro i seg også du da? :lol: Siter If it ain't broke you didn't have fun! Rudshøgda RClastebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 Så du tror virkelig på alt du får høre fra dem som driver RC butikk du? :lol:Bruker vel Jero-fuel med mer nitro i seg også du da? :lol: nei, bruker noe comptetition-stuff ifra USA som de har på FX-Hobby.. Han som driver det har drevet mange år aktivt, så tror han vet hva han snakker om.. Kanskje jeg har lett for å stole blindt på ukjente folk :) Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anda Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 så mye tull i en tråd :/ fuelen har lite å si på kjøling med mindre det er jero. Skal man bruke GP til å drifte med så bestemmer man selv hvor varmt det skal bli. For bruker man driftedekk sladder man såvidt man toucher gassen. Er ikke vits å dra på så jævlig når man nesten står i ro. Man kommer ikke fortere avgårde uansett. Bruker man vanlige gummidekk og ikke bare tar piruetter så får faktisk motoren nok kjøling når det i tillegg går litt unna. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mOMOe Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 hvorfor kjøre gp, når man får ep biler som går like bra??? så slipper man å skru så jævli mye også :) Siter BMW E28 M535I M/S38B36 PROSJEKT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kosbært Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 kjipt når batteriene begynner å dabbe av! og gp er mye fetere da :P real power!! Siter Robert 24 år nes i akershus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 kjipt når batteriene begynner å dabbe av! og gp er mye fetere da :P real power!! og mer skruing med nitro.... Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mOMOe Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 bare å ha flere batterier det da. og skru, det gjør jeg nok av på ordentlige biler. målte forresten ep bilen min i dag, til 75km/t.. og 60 meter gikk unna på 4 sek blank. Siter BMW E28 M535I M/S38B36 PROSJEKT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg