saab9000 Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 Hei, hører nesten hver kveld at det er noen som drar bilene sine helt ut i skien, eller spinner! Dette trur jeg foregår ved travbanen eller over elstrømbrua! Er det noen som har sett eller hørt noe eller? Lurer fært på hva de kjører! PS. Ludrio kan ikke du være litt nattevakt der nede a åsså filme litt,hehe:) Siter Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ludrio Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 Er aldri der jeg så aner ikke hehe. Siter Sviddgummi.no1999 BMW E46 318i 1999 Nissan 200sx S14a Racing Edition 1983 Golf MK1 Gti Cabriolet 112hk x 1988 VW Golf MK1 GTi Cabriolet x 1991 VW Golf MK1 GTI x 1983 VW Golf MK1 1.6 Cabriolet x 1977 VW Polo MK1 0.9 x 1982 Ford Taunus Bravo x 1991 Nissan 200sx s13 x 1991 Honda Accord 2.0 CB3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sleeper Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 hm.. får si ifra hvis det er noe race der da... kunne vært litt int i og ta noen drag...:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000 Skrevet August 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 hm.. får si ifra hvis det er noe race der da... kunne vært litt int i og ta noen drag...:-) hehe, seriøst!? Hvor kommer du fra da..? Siter Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sleeper Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 skien.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000 Skrevet August 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 skien.... okey!=) Siter Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Propellue Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 Jeg hører stadig en 400-kubikk crosser eller noe sånt i de seine nattetimer jeg.. Den høres ut som om holder på mellom Limi og Kleiva et sted.. :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeMmiN Skrevet Desember 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 Hei, hører nesten hver kveld at det er noen som drar bilene sine helt ut i skien, eller spinner! Dette trur jeg foregår ved travbanen eller over elstrømbrua! Er det noen som har sett eller hørt noe eller? Lurer fært på hva de kjører! PS. Ludrio kan ikke du være litt nattevakt der nede a åsså filme litt,hehe:) Hmmm, føler meg litt truffet av denna! Hvis du har hørt en motor som plutselig skriker som en gal bortover der (6000Rpm+) vtac:doh så kan det være meg, da jeg bor rundt der! Eller kanskje ikke? hehe.Men disse 2 strekningene som du nevner er jo ganske KJENTE fartsetapper her! Heh. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000 Skrevet Desember 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 Hmmm, føler meg litt truffet av denna! Hvis du har hørt en motor som plutselig skriker som en gal bortover der (6000Rpm+) vtac:doh så kan det være meg, da jeg bor rundt der! Eller kanskje ikke? hehe.Men disse 2 strekningene som du nevner er jo ganske KJENTE fartsetapper her! Heh. Bor i Vindalsåsen så det går jo unna opp mot Geiteryggen innimellom også! Bor du i nærheten siden du hører de hele tida? Ja, det går unna opp mot fly plassen åsså ja:) Jøss, da kan ikke du bo langt unna meg. Bor i vindalsåsen jeg og. Nedafor barnehagen i svingen der. Siter Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000 Skrevet Desember 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Hvis du tar til høyre rett etter du har tatt av inn til vindalsåsen fra geiteryggveien,så bor jeg i nest siste huset før bommen! Gult! :afro Okeii, trur jeg vet hvilket hus det er:) Siter Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeMmiN Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Men du ser nok ikke bilen min så ofte der. Den står tørrt og godt i en garasje en eller annen plass i Skien!:watchout Men vinterkjerra står der! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000 Skrevet Desember 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Men du ser nok ikke bilen min så ofte der. Den står tørrt og godt i en garasje en eller annen plass i Skien!:watchout Men vinterkjerra står der! Pleier å gå der oppe med bikkja, men har ikke sett bilen din så mye der nei;). Hva kjører du nå da? Siter Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeMmiN Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 86 mod Nissan Cherry 1.3 GL med MASSE rust og stålfelger med biltemakapsler på venstre side,mista de på høyre side i div brøytekanter ifjor! hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000 Skrevet Desember 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 86 mod Nissan Cherry 1.3 GL med MASSE rust og stålfelger med biltemakapsler på venstre side,mista de på høyre side i div brøytekanter ifjor! hehe. Hehe, den må jeg se om jeg ser hvis jeg går med bikkja der;) 1,3 ja, er litt forskjell fra v-tec`en, hehe. Siter Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeMmiN Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Den går som en bøtte med møkk! Men nå må jeg gå, straks ferdig på jobb! Dusjen og sette fart hjemover til Skien! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg