Prebendju Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 som topic funker dette???? Siter 2,3l med 16V og dobble gassere, retro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo245 Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 tviler Siter drive safe. drive volvo _-_volvo 245_-_b23 ft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prebendju Skrevet August 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 hva er foskjell? Siter 2,3l med 16V og dobble gassere, retro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 kjøp deg nye dempere til 940 da di kjørkerotte!!!! Tror det er annen lengde på døm og sikkert annen diameter også... Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 jeg vet ikke hva de koster i norge, men jeg ka skaffe de fra usa.. ca. 340$ + 145$ frakt + moms + avgifter for overføring av cash,etc. blir ca. 4000-4500kr for fire stk bilstein HD, tror jeg.. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 Da er det ca 1000 lappen spart for stakkars preben det da... Skal du ha stivere dempere eller bare nye dempere??? Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo_240_GLT Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 var noen som sa at 240 dempere passer på 740.... Siter Volvo 242 Dl 81 mod Volvo 240 Gle 86 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 det går fint, men de er en del kortere så du må ha fjører fra 240 og..da blir den en hel del lavere enn vanlig senking! maxis bl.a. har brukt 240 dempere på en s90 nevnte han en gang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo power Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 det går fint, men de er en del kortere så du må ha fjører fra 240 og..da blir den en hel del lavere enn vanlig senking! maxis bl.a. har brukt 240 dempere på en s90 nevnte han en gang Vil det si at du kan bruke bilstein sprint dempere på 740, og så ta senkefjærer fra 240. og det vil passe? Og vil da bilen bli lavere, slik at man slipper å kappe? hadde vert supert:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tenacius Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 Vil det si at du kan bruke bilstein sprint dempere på 740, og så ta senkefjærer fra 240. og det vil passe? Og vil da bilen bli lavere, slik at man slipper å kappe? hadde vert supert:P Får det jo fortsatt ikke godkjent, så er jo like greit (nesten) å kappe.. Siter Opel Kadett D GTE-R 16v Mazda MX5 1.6 Turbo x - Volvo 240TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prebendju Skrevet August 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 hadde håpa det hadde passa om hverandre, tenkt og kappe maks på 940in. men siden jeg har 2 front dempere til 240 som jeg ikke har fått satt på så lurte jeg på om det funka og bruke de på 940in. men trenger jo nye dempere på 240 så vi får vell karnskje kjøpe seg noen nye clubsport dempere til 940in og... men er jo dyrt for en stakkars lærling hehe... Siter 2,3l med 16V og dobble gassere, retro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hilmar Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 skal du bruke 240 dempere må du enten dreie en hylse som legges i bunn eller på toppen for å få skrudd fast dempern eller så kan man korte selve fjærbeinsrøret. funker fint. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 hundreogførr, sikker? hadde for meg at selve demperen var lik lengde og at det kun var stempelet som var kortere..men det kan helt sikkert stemme om du sier det så! men da er det jo uansett fint, for da kan du jo ha hylse på både oppe og nede, så velger du hvor "høy" demperen skal være.. er vel bede å bruke 240 fjør enn skamkappa 940fjør? fordel å ha litt fjør igjen til fjøringsvei..mikaelFT klaget hvertfall på dette, og det var derfor han gjorde det.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.