SHN-Motorsport Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 hehe! 335000 :p har en kompis som vil kjøpe seg en sånn en! min er gådd 337000 i dag faktisk :) 250 gamp? det er vel og være litt optimistisk med orginale dyser osv! hva har du gjort med motoren! chip og oppjustert ladetrykk + eksos = IKKE 250hk... useriøst salgstriks! oppgi HK når du har bremsa bilen du. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarlis Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 EU-kontroll? Siter -89 Volvo 740 Sedan B230F -91 Volvo 240 STV B230F (Vinterbilen) -93 Volvo 940 TIC -x Volvo 740 GL 1986 B230A, Volvo Add-on, R-Sport trekk, esab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 Har du fullført grunnskolen? er det noen moderatorer/admin'er som kan banne nicoloco for useriøse, postcount og irriterende poster? nok OT.. Ville nok ha trodd 25-30 000 for bilen din. :) Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten_740 Skrevet August 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 det med killometer stand å greier det gikk litt fort for seg når jeg anonserte den, så ble litt feil her og der :p men nå er den nestne så godt som solgt. bilen er kjørt på sånn rampe eller å pokker det heter å der ble den målt til 230 på bakhjulene, å som har hørt så var det noen som mente at det var 50 ca i motoren da, men ikek vet jeg, jeg kjører bil å det er det jeg liker best. bilen er vertfall god for 4200 og 2 prikker i i 2 gir :p men dere som lurer på hva de har gjort med bilen min så vet jeg rett å slett ikke, men de har sikkert gjort noe greit :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten_740 Skrevet August 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 Har du fullført grunnskolen? vist du virkelig mente det så skal jeg nok gledelig svare deg på det også. ja jeg har nok det.! jeg er nok en sånn mann med snekkerbelte å lav lerlinglønn :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg