Gå til innhold

MSD tenningssystem

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Siden det ble snakk om så mye motor her. Er det noen som har prøvd å bygge en ls1,viper eller liknende motor inn i en eldre bil (veteran)???

Vurderer og gjøre det selv etterhvert når resten av bilen er i orden, men er litt usikker på hvor mye arbeid det er og tilpasse en sånn motor??? alacocaina

Tenker da spesielt på ledningsnett og div følere som evt blir borte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden det ble snakk om så mye motor her. Er det noen som har prøvd å bygge en ls1,viper eller liknende motor inn i en eldre bil (veteran)???

Vurderer og gjøre det selv etterhvert når resten av bilen er i orden, men er litt usikker på hvor mye arbeid det er og tilpasse en sånn motor??? alacocaina

Tenker da spesielt på ledningsnett og div følere som evt blir borte...

Putt det sørsmålet inn i LS 1-2 Tråden du...

der er de som har gjort dette!:thumb

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men tilbake til tråden...

 

Hadde jeg hatt 5-6 000 så hadde jeg lagt de på på ett MSD anlegg ja...

 

Hvorfor MSD, jo fordi alle andre har det...

 

Det har hjulpet meg noen ganger å kunne løpe bort i neste garage å låne de delene jeg trenger for å teste ut saker og ting...

 

Lett å finne brukte ekstra duppeditter også....på swap meets....:thumb

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo et godt poeng.

 

Det jeg egentlig startet denne tråden med var jo et spørsmål om det hadde noen effektøkning som var verdt pengene. Men det virker litt sånn "hipp som happ". Så da bruker jeg pengene litt annerledes før jeg går til innkjøp av Msd annlegg.

1984 Recaro T/A 350

 

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg hadde den Pontiacen som luzifer her nå, så moterte jeg MSD..

 

Å for å si det sånn....

Etterpå slura den!

 

Klart det har noe å si, så kan jo kipingene holde på å kjøpe allverdens greier til Hei fordelerene sine...

men hadde de hatt kronene så ville de festte hatt MSD eller tilsvarende....:)

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår