Gå til innhold

MSD tenningssystem

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

lurer jeg også egentlig på.. jeg kjøpte msd tenning for og kjøre fordelerløs tenning.

msd har også blitt andbefalt av flere..

antageligvis sterkere og mer stabil tenning..

 

har msd dis-4 og 3 dobble coiler og tre moduler.skal kjøre wastspark tenning som det kalles.

med dette er til min motor da(bmw 6`er)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

must ha? nei så langt i fra å!

En litt artig historie, sjølingen kjøpte seg en 73 camaro i fjor høst,som var tenkt til bad boys klassen i street legal. Han har en kompis som har drevet med dragracing lenge, og er en slags "guru" på chevrolet her i trondheim.

Når han fikk tak i camaron var det en hei fordeler i den, men ifølge folk flest er jo ikke dette godt nokk, så når sjølingen da kom stolt ned til verkstedet til kameraten sin for å vise fram det helt nye msd tenningssystemet fikk han en en halv sur kommentar: hva i HELVETTE skal du med det der!? HEI fordeleren er mer enn bra nokk til slik kjøring som bilen er tenkt til.

Men når sant skal sies, så er det i aller høyeste grad viktig med god tenning, men full msd pakke er det ikke alle bilene som har bruk for, dessuten finnes det gode tenningspakker fra både mallory og accel som sikkert kan måle seg med msd

signaturregler: www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjører HEI pr dags dato. og er fornøyd med det.

 

Men så skal jeg jo bygge motor snart. derfor jeg egentlig lurte. skal nemlig sette opp en innkjøpsliste som jeg skal ta steg for steg og bygge go'motorn

 

høres bra ut! hvilken motor er det du skal bygge opp?

signaturregler: www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår