Earthquake Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Kabeltrekkinga ble jo kjempefin den, ryddig og pent! Nå må du hjelpe meg å overtale Erik André til å bytte til Hertz, Jonny:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossie power Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Kabeltrekkinga ble jo kjempefin den, ryddig og pent! Nå må du hjelpe meg å overtale Erik André til å bytte til Hertz, Jonny:D etter å ha fått tatt å sett på hertz utstyret "live" så må jeg si jeg er mektigt imponert! bare hvordan utstyret er innpakket,og hvor godt forklart ting er i pappiret som medfølger sier att dette er seriøst utstyr! gleder meg stort til å få lyd i greiene. Cossien blir seriøst støydempet om dagen,men det skal ikke være lenge til lyd. Jeg ble meget stressa da jeg så hertz stasjet da det kom,faktisk like stressa så da jeg så 2.generasjon ODR for første gang...:m'm: Siter Cosworth,the search for power. prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Andre Skrevet Desember 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 nå kommer også front settet mitt i alu kuffert og det er ikke så mye som skal til for å slå innpakningen til seas :D men det er ikke innpakningen det er lyd i :) Siter Mitt Opel Astra prosjekt Listen to your music, not your speakers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Desember 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 hmm.. leste i tråden din og ble minnet om at jeg skal laste ned EMMA boka fra EMMA.net.. hehe Men det ser bra ut det her :) BTW: finnes det EN god nett side som viser utvalget til stinger? stinger sin egen side suger etter min mening... tsunami sin er mye bedre f.eks.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Andre Skrevet Desember 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 nah.. stinger suger på det der, men bruk tsunami.. er kvalitet det oxo og mye større utvalg.. og billigere.. blir tsunami i mitt neste bygg stinger har en del kule ting jeg ikke har sett andre har og jeg fortsetter med stinger siden jeg begynte med det. Siter Mitt Opel Astra prosjekt Listen to your music, not your speakers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Desember 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 ja. det er vel det.. Er meste RCA kabler jeg ser på nå.. Hadde En RF kabel til 450 kr og på den er "kontakten" rett og slett for massiv for 9855... stinger sin helix er passe sitter passe godt gjør den og.. men den skrur seg opp... kjøpte den på torshov til 50% rabatt så husker ikke prisen. men kan det ha vært rundt 500-600 kr? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Andre Skrevet Desember 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 stinger sinn dream serie hadde også for massive kontakter, expert passer utmerket, men hallo for en dyr kabel.. har sett litt rundt selv etter bra rca kabler og som er litt kule.. er ikke letteste å finne.. monstercables har noen uber fete.. men de er jo prisa deretter Siter Mitt Opel Astra prosjekt Listen to your music, not your speakers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet Desember 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 :wave :wave :thumb :thumb Per.... Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet Desember 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 det ser veldig bra dette her Erik :tannløs: eneste jeg er skeptisk til er den "spinkle" armerings slange som du bruker på kablen som går under bilen, den tåler ikke noe særlig varme og ikke er noe mekanisk slitte sterk -om du får noe under bilen og suber først og fremst- bruker du fremdeles samme høytaler oppsett? blir artig å høre "lyd forbedringen" ;) Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Andre Skrevet Desember 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 hehe blir ikke mye varme under der gitt og den subber ikke der, jeg løfter bilen før det subber der kabelen ligger.. hvis ikke jeg tar skogen fatt, men da har jeg andre bekymringer :) (den er festet til bremserøret og tro det heller ei, men opel har faktisk klart å føre de så de er langt fra det laveste punktet på bilen) og originale ledninger under der har helt lik kabel beskyttelse sjekk kabelen som ligger nærmere kamera.. litt ute av focus, men man kan klart se det er samme greia på kabelen, er det lagd for å holde bilens levetid så er det nok for meg :) så jeg skulle tro det holder i massevis her som den passerer eksosen er helt bakkerst, den potta du ser på bildet er bakpotta, og etter å ha kjørt bilen litt hardt før jeg kjørte på løfte bukken var det så vitt lunk i den, kunne fint holde i den. og ledningen er lenger i fra røret enn bildet viser.. for prøve å ta bilde fra en annen vinkel som viser det litt bedre :) men original ledningen er nærmere eksos røret enn 50mm2 kabelen :) Høyttaler oppsettet er for tiden det samme, men planen å få 3veis med mellomtone i a-stolpen.. om jeg bytter merke eller kjøper en 3tommer som tilhører utopia settet gjenstår å se.. Siter Mitt Opel Astra prosjekt Listen to your music, not your speakers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audio-art Skrevet Desember 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 hehe blir ikke mye varme under der gitt og den subber ikke der, jeg løfter bilen før det subber der kabelen ligger.. hvis ikke jeg tar skogen fatt, men da har jeg andre bekymringer :) (den er festet til bremserøret og tro det heller ei, men opel har faktisk klart å føre de så de er langt fra det laveste punktet på bilen) og originale ledninger under der har helt lik kabel beskyttelse sjekk kabelen som ligger nærmere kamera.. litt ute av focus, men man kan klart se det er samme greia på kabelen, er det lagd for å holde bilens levetid så er det nok for meg :) så jeg skulle tro det holder i massevis her som den passerer eksosen er helt bakkerst, den potta du ser på bildet er bakpotta, og etter å ha kjørt bilen litt hardt før jeg kjørte på løfte bukken var det så vitt lunk i den, kunne fint holde i den. og ledningen er lenger i fra røret enn bildet viser.. for prøve å ta bilde fra en annen vinkel som viser det litt bedre :) men original ledningen er nærmere eksos røret enn 50mm2 kabelen :) Høyttaler oppsettet er for tiden det samme, men planen å få 3veis med mellomtone i a-stolpen.. om jeg bytter merke eller kjøper en 3tommer som tilhører utopia settet gjenstår å se.. Tror kanskje at jeg hadde villet festen den litt bedre, Erik. Strips er ikke det ultimate under en bil. Siter Signaturregler: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Andre Skrevet Desember 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 er åpen for forslag jeg ketil, men den har hengt i strips siden 2000 da jeg la kabelen første gang.. ikke en strips som hadde tatt kvelden, men jeg skal jo eventuelt konkurere og mener du det ikke er bra nok så hører jeg på det. Siter Mitt Opel Astra prosjekt Listen to your music, not your speakers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Andre Skrevet Desember 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 Lyd i bilen igjen... woohaa her er noen bilder Lagd sikrings boks til småting: spiller, dsp etc: fått opp ledninger (skal flere ledninger inn her, men begynner ikke på belysning og vifter riktig enda her med deksel over ledninger.. kommer jo et deksel til uten på dette med utskjæring så man kan se inn, dog med lokk over for å unngå muligheten å kunne ta på posetivt ledene matriell (kortslutnings fare) og nå skal jeg ut å nyte musikken litt :) Siter Mitt Opel Astra prosjekt Listen to your music, not your speakers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Desember 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2006 Må få meg en lytt snart da :) Ser bra ut detta ;) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Andre Skrevet Desember 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2006 Det må vi da klare å få til :) enda litt røft stilt inn da :D tror jeg trenger en RTA 31bånd på hver kanal foran ble litt avansert :) Siter Mitt Opel Astra prosjekt Listen to your music, not your speakers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg