Erik Andre Skrevet November 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Og da var jeg endelig ferdig med å montere nye batterier. Lade spenningen ligger på 15volt på begge batteriene så jeg tror nok de ikke skal gå tomme for strøm :) Det tok litt tid, men man skal vel ikke slurve når man monterer slike kraft plugger :D og litt feedback setter jeg pris på så ikke sitt å pell deg i nesa... skriv en komentar i steden :batman: Siter Mitt Opel Astra prosjekt Listen to your music, not your speakers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 *pelle nese* Ser bra ut detta EA :) Lurer på det samme i min bil, men da med lader foran, kan bli litt trangt bak hos meg... får se:) Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 Nice Erik.Very nice.Fikk nå lyst på Power Master foran i Golfen.Keep up the good work. Per.... Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Masterkis Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 Feedback? VANVITTIG BRA. Men er det nødvendig med 2 batteri når du har en kraftplugg av en dynamo kobla på den frysern av ett batteri? Siter Aprilia / Carina Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Andre Skrevet Desember 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 nødvendig og nødvendig jeg er av oppfatning av jo mer jo bedre :) dessuten for jeg litt mer Ah nå og et batteri med relativt kort avstand til forsterkere nå.. hyggelig at du mener det er sååå bra :) gjør så jeg fyser på å gå ut i garasjen å fortsette med engang :) Siter Mitt Opel Astra prosjekt Listen to your music, not your speakers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Masterkis Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 nødvendig og nødvendig jeg er av oppfatning av jo mer jo bedre :) dessuten for jeg litt mer Ah nå og et batteri med relativt kort avstand til forsterkere nå.. hyggelig at du mener det er sååå bra :) gjør så jeg fyser på å gå ut i garasjen å fortsette med engang :) Hehe, det er det som er bra med feedback:) Hun dama, har ikke no bil å ta bilder av med hun på nå, men senga mi tar seg jo godt ut? Veninne eller modell? Siter Aprilia / Carina Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Andre Skrevet Desember 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 er nok en modell ja, amatør modell eller noe.. hadde nok passet senge tøyet mitt oxo hun :) en liten update: alarm og spiller fikset :) nå gjenstår bare å få ting tilbake i bilen :) Siter Mitt Opel Astra prosjekt Listen to your music, not your speakers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Masterkis Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 er nok en modell ja, amatør modell eller noe.. hadde nok passet senge tøyet mitt oxo hun :) en liten update: alarm og spiller fikset :) nå gjenstår bare å få ting tilbake i bilen :) Hey, Alarm? Fancy, fiks bilder:) Du har tid i kveld, ikkeno festing, ikke sant?^^ Siter Aprilia / Carina Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Andre Skrevet Desember 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 legger nok ikke ut bilder av alarm montering her... haha det for forbli en liten hemmelighet :) fikk dsp'en min i dag så når jeg for til å montere den kommer det bilder.. har gjort noe småtterier da trukket jord kabler til forsterkere med nylon strømpe med krympestrømper i endene. her er de montert på jord fordeleren min en hønn gammel phoenix gold fordeler jeg fant i garasjen.. lakkerte lokket svart, hjalp en del :) Og litt modding av basskassa så man kommer til automat sikringene (hoved sikringer) står igjen litt modding av front plata på basskassa for å få inn 701 boksen.. kommer tilbake til det senere :) Siter Mitt Opel Astra prosjekt Listen to your music, not your speakers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 har du revi kav i filler bass kassa di?? damndamn blir nok bra dette her.. mye lednings mikk som skal til... hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Andre Skrevet Desember 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 hehe ja... 10mm glass festa med sika var et helvete å få av :D blir litt ledninger når jeg skal ha så mye baki der, 3 forsterkere og lader. ikke nok med det, men jeg skal ha sikringer til spiller, dsp boks og til en fjernstyrings boks som man kan kontrollere med en alarm lignende fjernkontroll.. som jeg skal kunne skru av og på vifter, belysning etc dingsen har 4 kanaler.. har bare planlagt 2 ting enda.. men kjenner jeg meg selv rett blir det fort mer :) Siter Mitt Opel Astra prosjekt Listen to your music, not your speakers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 ok.. det var glass over hele flata der ja.. hehe.. Også skal jo alt være EMMA klarert.. det gjør ikke jobben midre liksom.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Andre Skrevet Desember 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 haha helt klart, banna en del over emma regelboka :) seineste banninga er jo at de skal sikre kondensatorer som batteri.. så jeg har 2stk strøkne 1.2F kondisser til salgs.. kanke kjøre de mellom en stor motstand som en sikring... da blir nytte verdien mindre enn vekta.. har som baktanke å lette anlegget en del nemlig :) så bilen blir litt morsommere å kjøre igjen.. ikke bare sub sub :D Siter Mitt Opel Astra prosjekt Listen to your music, not your speakers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 sikkre kondis som batteri...vis lengde på kabelen er lengre enn? blir nok 4-5 stk HC 600 på meg... hehe BTW: hvor mye veier de to batteriene du har nå?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossie power Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 hmmm,det med att kondisen mått være sikkret vist kabelen var lengre en 60cm har gått bort....er det en ny regel som jeg ikke vet om her? Siter Cosworth,the search for power. prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg