Pain193 Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Nydelig bil du har:) Jeg digger prosjektet ditt! Stilrent! Siter "Samme hva det koster. Så lenge det er billig." - Opel Kadett E Cabriolet 93mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Andre Skrevet September 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 takker, det var hyggelig å høre :) Siter Mitt Opel Astra prosjekt Listen to your music, not your speakers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markro Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 er helt rå den bilen din ja... blir bra når du begynner på motoren også.. hehe Siter Vw passelat 1,8 1999 mod Kenwood, Pioneer, Focal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 nice skiver du hadde fått deg nå ja :) kipt med airbagen Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Andre Skrevet Oktober 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 sånn så har der roet seg ned litt så da for jeg jobba litt igjen :) fikk kjeft for skruer på grillfest/bilstereo treff av Nils så skruer er kjøpt. dro regelrett til Elevrum og besøkte Autod en tur, han hadde jo skruer.. så det blir igjenomgående skruer med islagsmuttere på alle høytalere.. Men det kommer senere.. har reved ut mitt konsolen for å trekke den opp i alcantara, men måtte finne på en løsning da mitt konsolen var KLIN umulig å trekke med alcantara.. her er løsningen. Mitt konsol demonteres: Dashbord uten mitt konsol: Støping av nytt deksel til å skjule alcantara skjøt: Deksel klart til noen timer med pusse/sparkle jobbing: Noen timer senere med intens pussing.. begynner å bli lei av å pusse nå.. enda jeg har ikke pusset en brøkdel av hva andre her på forumet har gjort... og litt farge Kommer mer updates når jeg for gjort mer.. kanskje i morgen. Siter Mitt Opel Astra prosjekt Listen to your music, not your speakers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Oktober 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 Nice:) dette ble jo en knallbra løsning:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet Oktober 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 Dette blir hur bra som helst Erik.Harrytur snart.:boxers Per.... Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet Oktober 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 Ser bra ut dette Erik. :) Ta deg en tur innom verkstedet en kveld da så kan vi jo preke litt rør å slå ihjel litt tid :) Er jo i Holmestrand det å! Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Andre Skrevet Oktober 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 Takker for hyggelige tilbake meldinger gutter. Men jeg har jo vært i garasjen i hele dag også og jobba litt. Var en tur hos han som driver http://www.dioder.no i går og fikk kjøpt litt dioder, hadde jo ikke tid til å vente på posten :P Måtte jo forandre litt farger i info display etc etter at jeg fikk ny farge i instrument skivene.. Her er det litt bilder fra hva jeg har bedrevet tiden med i dag. Mitkonsolen trukket i grønn alcantara og satt inn alu ringer som jeg kjøpte av samme fyr jeg fikk instrument skivene av. Den ble først tørket over med silikon fjerner og deretter mattet ned med sandpapir, der etter trukket. På vei inn i bilen: På plass i bilen: Spiller montert.. ah så digg det var å få tilbake lyden.. den alpine spilleren er rå... jeg vet ikke hvordan det er med andre spillere, men denne husket instillingene min, EQ settings, Crossover settings og timecomp.. etter å ha liggi på stuebordet siden tirsdag, genialt :) Og samme bildet i mørket.. ble jo ganske kult med blått info display nå :) Siter Mitt Opel Astra prosjekt Listen to your music, not your speakers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Oktober 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 Meget pent! Fin og god løsning! Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen23 Skrevet Oktober 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 steike det der var najs..............likte det du gjorde med midtkonsollen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Oktober 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 Dette ble jo knallkult da Erik André:) Mangler bare blått led-kit under bilen nå:D hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Oktober 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 Det var vel strengt tatt skruene som skulle prioriteres her!!!! (Konsollen var bra, men husk at det er helheten som teller her) :fatality: Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Andre Skrevet Oktober 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 Skuene er på begynt Nils, ser du på bildet der konsolen er på vei inn i bilen er skruene byttet på disse elementene, men trenger mellomlegg/spacer så hodet på skruen kommer lenger ut.. for å få festet dekslet igjen.. skal ha like skruer på alle høytalere så jeg tar å legger ut bilder samlet :) Siter Mitt Opel Astra prosjekt Listen to your music, not your speakers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Andre Skrevet Oktober 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 Bil klubben jeg er i arrangerer bremsetreff og i den sammenheng var TV-Vestfold å filma noen av bilene i klubben, derav min.. her er fyren i full sving med å filme bilen min :P sorry for rauva bildekvalitet.. tatt med mobil kamera Siter Mitt Opel Astra prosjekt Listen to your music, not your speakers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg