Gulbrandsen_Racing Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 blir nok bra etterhvert. :) Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 Stå på! Skal dere drive på der i helga og ell? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofanatist Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 Faan, dere må jo la få Emil skru litt på sine egne biler og da! Sist jeg var der, så sto det ihvertfall 4 prosjekt der som led av både rustangrep og bakakselras..:P Hehe, men få se litt bilder da... Siter ------------------------------------- '86 Volvo 740GL '01 peugeot expert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoemil Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 det går fint hadde bare på tectyl i dag så nå er`n klar for etterkontroll.men lasse skulle ikke du komme en tur i helga... jeg minns du sa det samme øystein Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 Ja Emil, du må da bare si ifra om du skulle være arbeidsledig utover vinteren;) Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoemil Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 må få opp garasjen først ståle så er ikke det noe prob hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GlennK Skrevet August 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 må få opp garasjen først ståle så er ikke det noe prob hehe Kl. 03:35 ?? :oohh En ting er meg som bare går og subber om dagen, men du er da for f... arbeidskar! Snart på tide å køye? ....Kom akkurat på det... Du er vel på "jobb" du nå, tar i mot maskinen som kommer natt til mandag ja... Jeje! Bilen ble litt mer bil nå Emil! :thumb Glenn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 må få opp garasjen først ståle så er ikke det noe prob hehe Hehe, den er på vei. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofanatist Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 det går fint hadde bare på tectyl i dag så nå er`n klar for etterkontroll.men lasse skulle ikke du komme en tur i helga... jeg minns du sa det samme øystein Jajaja, jeg veit det... Har bare litt dårlig tid om dagen.. Enten er det jobb, ellers så er det fest.. Men jeg skal prøve å få det tel... Men åssen går det med garasjen a? Siter ------------------------------------- '86 Volvo 740GL '01 peugeot expert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoemil Skrevet August 20, 2006 Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 nå må du legge ut resten av bildene glenn.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GlennK Skrevet August 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 nå må du legge ut resten av bildene glenn.... Tja.. Skal få gjort det i løpet av dagen. Er litt gretten om dagen nå serru, etter en litt trist episode på torsdag. Kommer med mer info og bilder senere jeg vettu... :thumb Glenn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet August 21, 2006 Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 hvilke aparat bruker dere til å sveise rust egentlig ? :) Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GlennK Skrevet August 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 hvilke aparat bruker dere til å sveise rust egentlig ? :) SVEISEAPPARAT! Og som et slag i trynet på de som påstår at det ikke går ann å sveise med Biltema apparatene :fingers: Jeg har kommet til den konklusjonen at det nok er tråden det kommer ann på, ikke apparatet. Jeg har biltema tråd i et ESAB LKA, mens AmazonEmil har skikkelig tråd i Biltema apparatet. Ikke engang sammenlignbart resultat mellom de to apparatene! Glenn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet August 21, 2006 Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 Har selv et Esab LKA, fikk ny flaske med Argon og nye munnstykker så ble det en drøm å sveise med (litt overdrevet). Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet August 21, 2006 Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 Emil, Ja skulle egentlig det da, men nå er jeg skilkkelig langt nede når det gjelder økonomi, har så vidt råd til og kjøre til jobben. Må få tatt en tur snart.. Dårlig sammvittighet for att jeg ikke har hatt penger til det enda! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg