Gå til innhold

old school golfer :D

Ranger emnet


Tomelitn

Anbefalte innlegg

he he, jobber på et bilverksted her i byen. Har forsøkt å snoke til meg alt av golf diesler i tromsø.

Hadde en hvit 3 dørs diesel og, men solgte den. :iconsm

Kjørte lenge en 5 dørs beige, ypperlig som pendlerbil og jobb bil. Var kjøpt ny av nonnene/klostret her i byen, gått 160 000

Trenger sårt en diesel tank, evnt. fra en gti.

ellers ikke noe jeg kommer på i farta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 113
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hmmm hvem er du egentlig, vwgolf1 ? rart at du har så mange golfer så veit jeg ikke hvem du er :P hyl ut om du trenger noen 3dørs deler, har det meste liggende, dører, GTi motor, hel bil :P ja bare hyl ut :D

 

sånn som det ser ut nå så skal jeg bare gi motoren litt kjærlighet så skal den få stå i så lenge den lever. så må jeg ha ei overhaling av alt av bremser så en liten eu-kontroll, så vips blir det skilt :D

 

Det er nice ;) Den så ikke så opprusta ut heller.. er det mye sveising på den?

Amazon 65-strøken bil

amazon 67-prosjekt

Volvo 245 85-Bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal ikke plukke den i biter for å finne rust, men sånn som jeg har sett nå så er det ingenting annet enn overflaterust :D:

så jeg mener ennå det at dette er det beste kjøpet jeg har gjort, helt siden jeg kjøpte min første cola :P

jeg blir bare mer og mer gira vær gang jeg er på værkste, men har ikke penger nå til å kjøpe noe til den, så har jeg sakt til meg selv at jeg ikke skal røre en skrue på den for da er det gjort :P da blir jeg å skru alt i deler å aldri få det på plass :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he, jobber på et bilverksted her i byen. Har forsøkt å snoke til meg alt av golf diesler i tromsø.

Hadde en hvit 3 dørs diesel og, men solgte den. :iconsm

Kjørte lenge en 5 dørs beige, ypperlig som pendlerbil og jobb bil. Var kjøpt ny av nonnene/klostret her i byen, gått 160 000

Trenger sårt en diesel tank, evnt. fra en gti.

ellers ikke noe jeg kommer på i farta.

 

 

Hvordan verksted ? :D:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
noen som veit om det er bare å bytte calipter og skiver fra gti til en 1,5 D for å få ventilerte skiver ?

er det noen plass jeg kan få tak i nye dører til denne ? lages dem ikke ennå til den der afrika golfen ?

Så lenge det er en 5-dørs så... Afrika-Golfen lages kun i 5 dørs

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg laget meg en "what to get" liste :D

her har dere den:

 

crome deler:

-fangere fremme og bak

-singel lykte grill med crome list rundt

-speil

-vindusviskere

-frontrute pakkning

-dørhåndtak (fremme og bak, uten nøkkel hull bak)

-lister rundt om, og den som skal være på kanalen

-tanklokk

-dørlås

-vw golf GLD merker :D

 

så til deler som ikke er crome :P

-duck bill leppe (sånn som er litt lenger enn orginal)

-plast skjermer på bakskjerm (de små korte, 3/4 eller noe sånn)

-sorte blinklys til crome fangeren

-smoked x-hairs frontlykter

 

da kom jeg ikke på mere denne gangen :P

hyl ut vist dere har noe av dette :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når det gjelder viskerarmene, fjern lakken og poler de ;). Bruk tipset mitt hvertfall om dørhåndtakene bak, GLD-merker kan kanskje skaffes fra volkswarenhaus.de. Duckbill-leppa får du vel der og eller fra veng. Lykter får du fra autospar ( laaaaang leveringstid) eller volkswarenhaus. Jeg skal prøve og skaffe fangere til deg etterhvert, om ikke du kommer over noen selv ;)

Amazon 65-strøken bil

amazon 67-prosjekt

Volvo 245 85-Bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår