Gå til innhold

old school golfer :D

Ranger emnet


Tomelitn

Anbefalte innlegg

ja fikser du meg motor eller, henning ? :D

 

tommyel: ja han fyren på værkste sa at dem alltid hadde hatt 1.6 D så ikke veit jeg :D men finnes det 1.5D automat, ja da er det det jeg vil ha :D

 

er det noen som har deler til meg ?

 

Nå har jeg desverre bare bensinslukere jeg da :D. Sjekk autodb eller bruktbildeler.com så finner du sikkert noe du liker ;)

Amazon 65-strøken bil

amazon 67-prosjekt

Volvo 245 85-Bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 113
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=8112422&sid=5a6SuAzkK938538&pos=1&tot=154

 

fant en motor her, 1.6 D

 

Det lille snackset jeg har skal brukes på bilene jeg har desverre... Har 3 old-school einsere, 75, 78 og 80`modeller. Men du får nok med litt snacks på den 79`modellen og. I og med at det er en bil fra før 80 har den så baklykter, gammelt dash og de gamle nakkestøttene. er det en LD så har du krom i vinduspakninger og kromlister på sidene samt på bagasjeluka og krom i grillen om ikke det er fjernet. alt du trenger da er senk, felg, kromfangere og stil!

 

MVH Henning

Amazon 65-strøken bil

amazon 67-prosjekt

Volvo 245 85-Bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da var bilen i hus :bump

 

-79 VW Golf 1,5 diesel, og det jeg synes er best med hele bilen

er at jeg bare er 2. eier på bilen :D synes det er helt rått :D

 

skal skifte alt av filter, glødeplugger osv så motoren varer enda lenger.

så må jeg ha en liten sjekk på bremsene og eventuellt fikse dem, så er

bilen klar for skilt :D

 

så nå er det bare å hyle ut vist noen har deler til meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår