Gå til innhold

Min Volvo 745 Racewagon ;)

Ranger emnet


virtual

Anbefalte innlegg

  • Svar 250
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nja, fin vet jeg ikke akkurat om den er nå da.. :P Den ene add-on leppa ramla av her om dagen, ble litt for ivrig opp bohus svingen, det endte i en snødunge..

 

Var du å leka deg utfor city nord eller? :)

 

Jepp var å leka meg en liten tur med L-en så lenge pappa orka.:ssip:

- 04 RAM 2500 Cummins

- 92 Civic EG9 VTI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såg litt på ditta med tempraturfølarane. Når du kobler spolen på relet og tempraturføleren i serie kan det bli veldi tilfeldig når rele`et blir aktivert. Eit kakk eller g-krefter vill også påvirke det veldig og kan få det til og slå inn. Om du bruker ein operasjonforsterkar vill du ha ein utgang som er enten 1 eller 0 og da vill du få ein meir stabil regulert krets. Du vill også kunn justere kor ti det skal slå inn. Men dette er for folk som er kvalifiserte innen elektronikk.

Volvo 760 TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såg litt på ditta med tempraturfølarane. Når du kobler spolen på relet og tempraturføleren i serie kan det bli veldi tilfeldig når rele`et blir aktivert. Eit kakk eller g-krefter vill også påvirke det veldig og kan få det til og slå inn. Om du bruker ein operasjonforsterkar vill du ha ein utgang som er enten 1 eller 0 og da vill du få ein meir stabil regulert krets. Du vill også kunn justere kor ti det skal slå inn. Men dette er for folk som er kvalifiserte innen elektronikk.

 

 

Vel, jeg er elektriker da.. Har basis kunskaper innen elektronikk :P

 

Men temperaturføleren jeg endte opp med, er en bryter.

Den åpner når det har blitt en viss temperatur. Det er ikke en NTC eller PTC resistans.. (Husker ikke forskjellen på disse).

1996 Volvo 945 Racewagon

X 1986 Volvo 745 Racewagon

 

Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har innsuget fra b230f, like bra flow som innsuget til b230et?

Dem ser jo helt like ut, fra utsiden iallefall..

 

Har bensintrykksregulatoren fra b230f samme egenskaper som den på b230et?

Ser også helt likedan ut.. (den dingsen som står i enden av fuelrailen)

1996 Volvo 945 Racewagon

X 1986 Volvo 745 Racewagon

 

Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halla tommy.. svensken här :D hehe..

Ser bra ut dette gitt.. Men ka fan för en lastebil lyd du har i bilen nu a.. Har du mye exosanlegg igen?? :hvaskjera

Ska snart skaffe mä ny bil å lura litt på om du kan sveis litt ting te den da?? Spylerveske behållere å sånne ting.. må bli litt fint under pansre ;)

Kan gott ge dä litt heimlaga vann om ja får tak på nokka ;) hehe (eller du blir kanske bara dåli?) :puke: hehe..

Mazda 626 2,0i 16v (Turboprosjekt?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallais :) Kjører med raka 3" rør nå faktisk.. hehe..

 

Kan sikkert sveise tanker og sånt til deg, men det er nesten billigere å kjøpe ferdiglaget.. Hvis du skal ha spylervæsketank, så må du jo kjøpe flens til tropp, som jeg kan tenke meg til ikke er billig..

Går også veldig mye tid vekk i høyglanspolering..

 

Dessuten har jeg kun mulighet til å sveise i stål, som i tilfelle blir syrefast..

Dyre saker vettu :P

1996 Volvo 945 Racewagon

X 1986 Volvo 745 Racewagon

 

Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

D ordna se ætterkvært :)

Va ganske full igår ja, men d e bærre lækkert! Når tok dåkker kveld?

 

hehe,næj æ veit egentli ikke heilt.va heime i sulis halv 9 på mårran.men d e bærre lækkert ;) snart e d ny hælg å nye fylla :)

Volvo 245 Turbo - Prosjekt

-Jag gasar tills det rasar!

 

x-Golf Gti 16v

x-Volvo 740 Tic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår