Gå til innhold

"Gratis" Motor+automatkasse

Ranger emnet


Bug

Anbefalte innlegg

  • Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

For å være pirkete så skriver han at motoren gis vekk, og kassa går for gi-bort-pris.

Hva han egentlig mener, er vel ingen andre enn trådstarter som kan verifisere.

 

Nettop. Det var det jeg mente også.

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"har du bokstavkjeks"? hehe noen fine analyseringer her gitt av hvordan jeg skriver, viste ikke at jeg kunne skrive en setning med flere betydninger. og til du som syns det er idiotisk og gi vekk den motoren... vel ikke kom og hent da vel. men men. for og få klarhet og kanskje jeg gjør en smule om også hehe så sier jeg det enkelt pånytt :

 

BMW kasse (uten topp er det eneste jeg vet om den)

Girkasse

 

pris : 0,-

 

hente adr er

 

Sollia 6a

3960 stathelle

Bamble\telemark\norge ;)

 

for mer info må dere nesten si hva dere vil ha.

i minne øyne er det søppel som havner nede hos jernhansen om få uker om ingen andre vil prøve seg på den

- Bmw 525i 88 mod = Solgt

- Bmw 520ia induvidual 97 mod = Eies

 

Live to rock, drink and fuck.

Mess with the best, die like the rest :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hvis det er en m20b25 så kunne jeg trenge radiatoren hvis du har denne og vil selge den løst...?

:)

"It's not WHAT you know, it's WHO you know!"

 

1988 bmw 525 turbo (watch out)

1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan)

1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

vel, sier du det skal jeg se med en gang. bare og komme og hente. er det ellers gir jeg hele driten til jernhansen uansett hva den er verdt. både motor og girkasse

- Bmw 525i 88 mod = Solgt

- Bmw 520ia induvidual 97 mod = Eies

 

Live to rock, drink and fuck.

Mess with the best, die like the rest :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår