VilleW Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Jeg har blitt anbefalt et merke som heter "flee" eller noe i den dur av en kamerat, han sa det både var billig og bra, et veldig ukjent merke som akkurat har begynt importeringen. De har ned i en butikk her nede visstnok, og hvis de har det i Ålesund, da MÅ de ha det overalt skulle jeg til og si :D Men er det noen her som har vært borti dette merket? Skal være amerikansk, tror jeg... Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 "flee"? uhhmmwhat? -"fly f*n, aldli hølt om den"... :lol hehe... kanskje noen andre? Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gomfs Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 FLI tenker du på? er ikke helt sikker men tror jeg har hørt det er en underprodusent av VIBE, skal vistnok være meget gode kontra pris. nå har ikke jeg sett de i norge enda, men de har nok sikkert kommet. Siter x:3xMazda 323BF (rest in pieces) Alfa Romeo Alfetta GTV 2.0 Turbo 1985 (til en gang jeg får tid...) kjører daglig en cosmo-grønn og dau Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 MSN search bar funker fint :) http://www.fliaudio.co.uk/?page=terms.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gt-4-Ever Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 I bladet redline skrøt de av at merket leverte bra i forhold til pris. Er et billig-merke for vibe eller inphase, litt usikker der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markro Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 disse har jeg da sett på markedet en stund.. de hadde blant annet en stand på rudskogen... Siter Vw passelat 1,8 1999 mod Kenwood, Pioneer, Focal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janp87 Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 Fli ligger under Vibe, og har hørt at de har bra kvalitet i forhold til pris... Siter http://www.bilforumet.no/prosjektforum/194922-janp87-chrysler-neon-amerikansk-plastrakett.html#post2173508 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg