VolvoMan Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 Jepp, det er bra. Vil ha litt lyd av kjerra. :): Så jeg tenkte også å fjerne endepotta og sette inn rør isetedet, hvordan blir lyden med det blir lyd JA, men lyd blir for høy for ONKLE politi, ble stoppe noen ganger når jeg hadde :): , engang skulle de nekte meg å kjøre hjem før pota var monter, men klarte og overtale dem at det 7 km var langt å gå midt på natta :): de svart da et jeg skulle få kjøre hjem, men så de bilen engang til på veien uten potte ble det kjøre forbud, hehehe Og naboen er ikke glad i den lyden du får :fatality: Gratuler med Volvo forresten Siter Volvo 945 GLTD 1991 Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt) Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt) (x) Opel Record 2.0S 1984 (x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fsl Skrevet August 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 Naboen er besteforeldre og gamle kjente, de blir nok ikke å bry seg noe særlig, de har overlevd moped med 100dB+ så :): Men faen er usikker på motor, er redd snurremotor blir alt for dyrt for meg å kjøre. :(: Og original B230K er litt for sur:iconsm Siter - 04 RAM 2500 Cummins - 92 Civic EG9 VTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fsl Skrevet August 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Har funnet ut at jeg driter i å bytte motor før hvertfall om en stund. Skal kjøpe inn Weber 32/36 DGV med luftfilter, K-kam og 2.5" effektanlegg. Tror det blir bra nok :D: Siter - 04 RAM 2500 Cummins - 92 Civic EG9 VTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabagast1 Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Tips til å sote de rutene: Ta dem inn på kjøkkenbordet, rens dem med rødsprit og ta deg tid når du legger på filmen... Det skal så lite til før du får ei boble, eller støv under filmen, og da skjer det to ting: Det ser dårlig ut, og filmen løsner raskere... ;) Ellers pen bil=) Btw: Har liggende enderøret(med potte) fra en kompis sin bil... Han har rett rør under hele bilen =) Onkel blå har ikke stoppa han ennå... ;) det kommer nok litt an på hvor i verden man er tydeligvis... Siter Volvo 850 stv 94 mod 2.5 10v Volvo 850 stv 97 mod 2.5 10v (påkjørt - spiker:( ) Volvo 240 stv 87 B230FK (solgt) Audi 80 -81 mod. - Mamma sin gamle(spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 ja, behold emblem... vær stolt over at du ruller! Hvorfor skal man absolutt beholde emblemet egentlig? Det ser mer cleant ut når emblemet er borte(såfremt ikke den søkken etter merket er der da), og de som er litt interessert i bil ser uansett at det er en Volvo som kommer trillende uten at det skal stå "Volvo" over hele bilen. De som derimot ikke ser at det er en Volvo uten at det står det på bilen, de har nok antakeligvis så laber interesse for bil at de driter i hvilket merke det er uansett :): Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fsl Skrevet August 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2006 Nå har fattern doble 45mm Webere på lur så skal prøve den og se hvordan jeg liker det. Har også Weber 36/36 jeg skal prøve :): Dempere+fjærer kommer på med en gang fjærene ligger i postkassa. :iconsm Hvordan går det på EU-kontroll med senkefjærer uten at det er stempla i vognkort? Må på EU rett etter nyttår... Siter - 04 RAM 2500 Cummins - 92 Civic EG9 VTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovlov86 Skrevet August 19, 2006 Rapporter Share Skrevet August 19, 2006 Hvorfor skal man absolutt beholde emblemet egentlig? Det ser mer cleant ut når emblemet er borte(såfremt ikke den søkken etter merket er der da), og de som er litt interessert i bil ser uansett at det er en Volvo som kommer trillende uten at det skal stå "Volvo" over hele bilen. De som derimot ikke ser at det er en Volvo uten at det står det på bilen, de har nok antakeligvis så laber interesse for bil at de driter i hvilket merke det er uansett :): Ser ikke cleant ut i det hele tatt synes jeg. Grillen blir helt tom... Siter [x] 2 x 1984 Volvo 240GL [x] 1987 Toyota Camry 2,0 XLi [x] 1980 Volvo 245 L [x] 1994 Ford Scorpio CLX [x] 1995 Honda Accord 2,0iLS [o] 1991 Volvo 740 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsverm Skrevet August 19, 2006 Rapporter Share Skrevet August 19, 2006 Ser ikke cleant ut i det hele tatt synes jeg. Grillen blir helt tom... Ikke at dette er noe som noen trenger å blande seg bort i, men jeg er helt enig... Siter 93/94 240SE st.v. aut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet August 19, 2006 Rapporter Share Skrevet August 19, 2006 hmmm skjedd en del her ja ser eg, har du ikkje meir bilder da?? bestemt deg ka du skal gjøre med grillen no da? blir sikkert bra dette:D: Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fsl Skrevet August 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2006 hmmm skjedd en del her ja ser eg, har du ikkje meir bilder da??bestemt deg ka du skal gjøre med grillen no da? blir sikkert bra dette:D: Vet ikke, tror jeg skal kjøpe ny grill...har lyst på den gamle typen grill! Har lyst på rally-look på bilen, det er sexy:iconsm Siter - 04 RAM 2500 Cummins - 92 Civic EG9 VTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fsl Skrevet August 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 Nå er Gule Koni + Lesjöfors montert bak. Monterer framme i helga! :D Siter - 04 RAM 2500 Cummins - 92 Civic EG9 VTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fsl Skrevet August 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 Har montert Gule Koni og fjærene framme også nå! JÆVLIG DIGG! :) Tar bilder i morgen :D Siter - 04 RAM 2500 Cummins - 92 Civic EG9 VTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fsl Skrevet August 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 Rop ut hvis noen vet om billig turbomotor :) Siter - 04 RAM 2500 Cummins - 92 Civic EG9 VTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fsl Skrevet September 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Nye bilder etter den var senka :) Må få prøvd å sotet rutene nå...4% bak og 43% resten tror jeg :hello: Refleksplate er også på vei :D Også har jeg fått en god deal på B21ET (IC) + JT 3" :D Siter - 04 RAM 2500 Cummins - 92 Civic EG9 VTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larset Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Nå har Dempere+fjærer kommer på med en gang fjærene ligger i postkassa. :iconsm Hvordan går det på EU-kontroll med senkefjærer uten at det er stempla i vognkort? Må på EU rett etter nyttår... Du får en 2 er feil, og bilen blir ikke godkjent før den feilen er rettet. Hos BT må du ha tuv papirer og firehjulskontroll. Siter 1988 Volvo 240 GLE 1987 Hydrolift t-17 Er det ikke det ene, er det FAEN meg det andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg