Gå til innhold

Volvo 240 '87 Jubileums Modell - B230FK

Ranger emnet


fsl

Anbefalte innlegg

Jepp, det er bra.

 

Vil ha litt lyd av kjerra. :):

Så jeg tenkte også å fjerne endepotta og sette inn rør isetedet, hvordan blir lyden med det

 

blir lyd JA, men lyd blir for høy for ONKLE politi, ble stoppe noen ganger når jeg hadde :): , engang skulle de nekte meg å kjøre hjem før pota var monter, men klarte og overtale dem at det 7 km var langt å gå midt på natta :): de svart da et jeg skulle få kjøre hjem, men så de bilen engang til på veien uten potte ble det kjøre forbud, hehehe

 

Og naboen er ikke glad i den lyden du får :fatality:

 

 

Gratuler med Volvo forresten

Volvo 945 GLTD 1991

Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt)

Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt)

(x) Opel Record 2.0S 1984

(x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 377
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Naboen er besteforeldre og gamle kjente, de blir nok ikke å bry seg noe særlig, de har overlevd moped med 100dB+ så :):

 

Men faen er usikker på motor, er redd snurremotor blir alt for dyrt for meg å kjøre. :(: Og original B230K er litt for sur:iconsm

- 04 RAM 2500 Cummins

- 92 Civic EG9 VTI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tips til å sote de rutene: Ta dem inn på kjøkkenbordet, rens dem med rødsprit og ta deg tid når du legger på filmen... Det skal så lite til før du får ei boble, eller støv under filmen, og da skjer det to ting: Det ser dårlig ut, og filmen løsner raskere... ;)

 

Ellers pen bil=)

Btw: Har liggende enderøret(med potte) fra en kompis sin bil... Han har rett rør under hele bilen =) Onkel blå har ikke stoppa han ennå... ;) det kommer nok litt an på hvor i verden man er tydeligvis...

Volvo 850 stv 94 mod 2.5 10v

Volvo 850 stv 97 mod 2.5 10v (påkjørt - spiker:( )

Volvo 240 stv 87 B230FK (solgt)

Audi 80 -81 mod. - Mamma sin gamle(spiker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, behold emblem... vær stolt over at du ruller!

 

Hvorfor skal man absolutt beholde emblemet egentlig? Det ser mer cleant ut når emblemet er borte(såfremt ikke den søkken etter merket er der da), og de som er litt interessert i bil ser uansett at det er en Volvo som kommer trillende uten at det skal stå "Volvo" over hele bilen. De som derimot ikke ser at det er en Volvo uten at det står det på bilen, de har nok antakeligvis så laber interesse for bil at de driter i hvilket merke det er uansett :):

Sommerbil: E30 M-Tech 2

Bruksbil: S4 2.7 Biturbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har fattern doble 45mm Webere på lur så skal prøve den og se hvordan jeg liker det. Har også Weber 36/36 jeg skal prøve :):

 

Dempere+fjærer kommer på med en gang fjærene ligger i postkassa. :iconsm Hvordan går det på EU-kontroll med senkefjærer uten at det er stempla i vognkort? Må på EU rett etter nyttår...

- 04 RAM 2500 Cummins

- 92 Civic EG9 VTI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal man absolutt beholde emblemet egentlig? Det ser mer cleant ut når emblemet er borte(såfremt ikke den søkken etter merket er der da), og de som er litt interessert i bil ser uansett at det er en Volvo som kommer trillende uten at det skal stå "Volvo" over hele bilen. De som derimot ikke ser at det er en Volvo uten at det står det på bilen, de har nok antakeligvis så laber interesse for bil at de driter i hvilket merke det er uansett :):

 

Ser ikke cleant ut i det hele tatt synes jeg. Grillen blir helt tom...

[x] 2 x 1984 Volvo 240GL [x] 1987 Toyota Camry 2,0 XLi [x] 1980 Volvo 245 L [x] 1994 Ford Scorpio CLX

[x] 1995 Honda Accord 2,0iLS [o] 1991 Volvo 740 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm skjedd en del her ja ser eg, har du ikkje meir bilder da??

bestemt deg ka du skal gjøre med grillen no da?

blir sikkert bra dette:D:

Vet ikke, tror jeg skal kjøpe ny grill...har lyst på den gamle typen grill!

 

GaryKajsson.jpg

 

Har lyst på rally-look på bilen, det er sexy:iconsm

- 04 RAM 2500 Cummins

- 92 Civic EG9 VTI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Nå har

 

Dempere+fjærer kommer på med en gang fjærene ligger i postkassa. :iconsm Hvordan går det på EU-kontroll med senkefjærer uten at det er stempla i vognkort? Må på EU rett etter nyttår...

 

Du får en 2 er feil, og bilen blir ikke godkjent før den feilen er rettet.

Hos BT må du ha tuv papirer og firehjulskontroll.

1988 Volvo 240 GLE

1987 Hydrolift t-17

Er det ikke det ene, er det FAEN meg det andre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår