pinjongen Skrevet August 5, 2006 Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 Nå har jeg lakkert front-leppa... ble ganske fornøyd til at det er lakka med sprayboks... Skal ta noen bedre bilder men må snu bilen.. hehe... Listene på sida er og borte der for jeg skal vaske under dem og jeg har gjort de heelt svarte... så det.. ;) Siter > Suzuki Pv50 Turbo *havarert på låven* > Datsun Pickup (ukjent slag) *Spiker* > Volvo 240 Tic *Traded* > BMW 520i *Til Salgs!* > Nissan Sunny 1,6 SLX *Go'bilen* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet August 5, 2006 Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 Det så bra ut det...tok du den av,eller lakkerte du den mens den var på? Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinjongen Skrevet August 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 tok den av... da får jeg liksom med mest og sånn;) Siter > Suzuki Pv50 Turbo *havarert på låven* > Datsun Pickup (ukjent slag) *Spiker* > Volvo 240 Tic *Traded* > BMW 520i *Til Salgs!* > Nissan Sunny 1,6 SLX *Go'bilen* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo740Turbo Skrevet August 5, 2006 Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 går fint å maskere og , si ingen ser den lille kanten du kan få på oppsiå Siter Toyota Cressida Volvo S60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinjongen Skrevet August 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 vet det.. men er jo mindre jobb å ta den av.. så kan den tørke i fred og sånn... Siter > Suzuki Pv50 Turbo *havarert på låven* > Datsun Pickup (ukjent slag) *Spiker* > Volvo 240 Tic *Traded* > BMW 520i *Til Salgs!* > Nissan Sunny 1,6 SLX *Go'bilen* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet August 5, 2006 Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 synst no det vart fint eg med svart fanger og blå den spoileren under:) Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinjongen Skrevet August 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 Takk!!! ;) Siter > Suzuki Pv50 Turbo *havarert på låven* > Datsun Pickup (ukjent slag) *Spiker* > Volvo 240 Tic *Traded* > BMW 520i *Til Salgs!* > Nissan Sunny 1,6 SLX *Go'bilen* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet August 5, 2006 Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 Ser jo nokså gudd ut den bilen der,tenkt å lage tråd om den? Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zemeckis Skrevet August 5, 2006 Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 Ble en mer helhet når du fikk lakkert leppa:) Siter - Volvo 240 83`(Solgt) - Volvo 245TIC 89` -Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinjongen Skrevet August 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 men jeg vet ikke hva jeg skal skrive om i den tråden.:P Vet ikke så mye om bilen egentlig.. men kan sikkert ta noen bilder av den i morra og legge ut her... Takk for ros;) PS: Noen som vet hvor mye Orginal B21ET med cooler lader på? Siter > Suzuki Pv50 Turbo *havarert på låven* > Datsun Pickup (ukjent slag) *Spiker* > Volvo 240 Tic *Traded* > BMW 520i *Til Salgs!* > Nissan Sunny 1,6 SLX *Go'bilen* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R-Power Skrevet August 5, 2006 Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 Vart bra det der, blei pen nå ja. Har du brukt vanlig enkomponent lakk eller kjøpte du skikkelig lakk på boks? Har du brukt vanlig lakk må du passe deg når du bruker sterke vaskemidler som feks insektsfjerner eller sterk avfettning ellers kan det hende at vannet som renner av blir blått. Siter 2004 Dodge RAM SRT-10 1992 Volvo 240GL 1982 Volvo 242T Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Bollocks Skrevet August 5, 2006 Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 Hadde ikke problemer med å se at det var gjort med sprayboks, var ikke så veldig blank i lakken akkurat. Men funker vel for det.. Siter - 87' Toyota MR2 MK1 - 82' Toyota Starlet KP60 (rwd) - 85' Suzuki SJ413 Jordebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Hadde ikke problemer med å se at det var gjort med sprayboks, var ikke så veldig blank i lakken akkurat. Men funker vel for det.. er jo bare å peise over noen strøk med klarlakk da................. Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Spraylakk er ikke så veldig motstandsdyktig mot steinsprut o.l så jeg er redd for at dette kan bli stygt ganske fort. Men det gjorde seg vrkelig å få farge på den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg