Suzuki Ac-50 Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 Var litt rust igjen på bakluken, til venstre på bildet så det ut til... Hva behandler du rusten med? Sprøyter du bakom også.. Bare har erfart at sånn rust i karosseriskjøter ikke er noe artig.. Siter Let´s go, Hammer down! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frakk2000 Skrevet September 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 Jeg bruker no Proflex Anti-Rust spray, som jeg spruter på, deretter sparkel og grunning. Tok den flekken der også etterhvert ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros2554 Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 Den motoren som er avbilda er ikkje en M43,men en M40 virker det som. De har feilkonstruert topp og tygger reg reimer og kammer til frokost......... M43 har reg kjede. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frakk2000 Skrevet September 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 Ja, fant ut av det :( Ikke så koselig. MEN, det betyr at jeg i en nær fremtid kan se for meg et motorbytte til M43. Men det blir nok en stund til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frakk2000 Skrevet Oktober 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 Jaja, på tide med en update. Fått gjort litt i dag (merk: ikke mye). Men fikk knipsa noen bilder ihvertfall. Sånn blei altså lokket. Skal pusse ned klarlakken med 2500 grit, og gå over med poleringsmaskinen på nytt. Men blei ihvertfall ca samme farge. Jeg måtte desverre bøye meg for lommeboka, det blir ikke org m-tech grill, istedet kjøpte jeg no "tuningmesh" :P fra Lidl for 30kr (!). Lakka den sort, og monterte i fronten. Det får duge. Testa fort også hvordan det blir med tågelysane, har ikke no kabler for dette, så jeg må kable opp, og finne en av/på bryter som jeg kan bruke. (Skal være en orginal knapp for tåkelysene, men jeg aaner ikke hvor i heiteste den ender ut hen..) Også en liten shopp av hvordan det ville se ut med sorte felger. (Sånn ca). Og et bilde av hvordan den ser ut nå. (Jada, vet det er mye graps på panseret, men det blir pussing og lakkering på et senere tidspunkt). Trenger fortsatt hjelp til å finne ut hvor bensinlekkasjen kommer fra. Jeg prøvde å sniffe meg frem, og det ser ut til å lukte mest ca helt fremst på motoren, rett ved fuelrailen (?). Mulig det er den som tuller? :( Edit: Sølvfargede blinklys er på vei fra Hong Kong! (All hail the mighty ebay.) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frakk2000 Skrevet Oktober 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 Knis.. Litt flaut, men jeg klarte å miste grillen min på den første kjøreturen heh. Tror kanskje jeg skulle festa den litt bedre. Jaja, får vel svinge oppom Lidl igjen på Mandag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frakk2000 Skrevet Oktober 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Fikk montert grøftelysene i går, men jeg har ikke strekt opp kabler og slikt. Er usikker på hvordan jeg skal gjøre det.. Tviler på jeg kan legge det via sikringsboksen, mulig jeg bare må legge opp en egen sikring for de? Noen tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Strømtyv på ledningene til parklysa ;) Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frakk2000 Skrevet Oktober 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Ugh, ja. Men da får jeg jo ikke skrudd de av og på? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 bryter på strømtyven ;) hehe Må ikke tenke så vanskelig Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 syntes ikke det hørtes så bra ut.. har dårlig erfaring med strøm tyver.. legg heller opp ledninger.. (min mening.) prøv og skaff en roginal bryter :) ser bedre ut det vettu :) Mvh Fredrik Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frakk2000 Skrevet Oktober 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Ja, har orginal bryter, så det er helst det jeg vil bruke, men selve kontakten inn i bryteren er ødelagt, (var en 2 pols, ny er 4 poler). Så jeg trenger evnt en slik. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 50 lapp på huggeren ;) Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frakk2000 Skrevet Oktober 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Huggeren ja... De ville ha 400 for en bit som koster 421kr ny orginal.. Jaja, får vel kanskje svinge oppom neste uke eller no. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxboost Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 ta heller turen til evje.... mye billigere og myyye hyggeligere folk.. pluss du finner garantert mye annet du har `bruk` for der oppe... skyr bjarne johansen som pesten :S dyrt, kjipe folk ogforholdsvis lite utvalg... Siter Drift it like u HATE it ! [sign:error] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg