Gå til innhold

Treff med lovlig burning Andebu i Vestfold ANNENHVER TORSDAG!!

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 408
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ja ja.. er det ike slik det er når en ting artig så kan det jo ikke arangeres to år på rad.

 

Må si jeg ble litt oppgit over at et slikt happening bare blir skrinlagt, må si det var godt oppmøte i fjord.

 

Men det trenger ikke avholdes ukentlig, det blir like artig med en hel lørdag en gang i måneden mener jeg.

"Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Ser nå at det står følgende på hjemmesiden til nmk tønsberg som arrangerte dette i fjord:

 

VIKTIG

 

Da vi har avsluttet avtalen med eier av byggningene på Håsken området, er det nå MEGET VIKTIG at vi kan samles for å rydde opp etter oss. Da vi ikke har lang tid er det blitt bestemt at den 01.05.07 klokken 09:30, må ALLE aktive medlemmer i NMK Tønsberg og de andre medvirkende klubber møte opp for dugnad. Da vi skal være effektive å komme oss ut ASAP regner jeg med at vi alle stiller opp denne dagen. Hjelp oss med å spre denne beskjeden med å sende sms til deres kjente i klubben, det blir ikke lange dagen hvis vi alle kommer å gjør det vi kan.

Hvis spørsmål, ring meg på 90 21 97 57 - Frode

 

Så det ser ikke ut til at det blir noe der med det første

"Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja - ja da var sirkuset i gang igjen

 

Og det kom som et sjokk? hehe :jackinbox: :rolleyes:

 

Det som er sjukt er at det må gå så langt? "langt", før dem forstår at dem/vi som bygger bil faktisk må få vist/tøffa seg/bilen litt.

Dem kan jo faktisk bare tenke tilbake 30-40år, da dem sto selv med en hønntrimma opel kaddet c eller en volvo 142 med 45gassere på en liten b20`n..

 

 

Sikkert kult og stå på tog starsjonen og tigge etter 5kr som 45åring, mulig tagge ned veggene og knuse litt ruter?

Personlig liker jeg heller stå med rykende dekk og rødsprengt turbo, slå ann en prat med hyggelge mennesker med samme interesse!...

(så klart altid på rudskogen!)

 

Bil er en kultur :partyon:

- BMW E90 D Msport 2008 - Alpine white, 19" black CSL`s++

- VOLVO 940 b230fk, 16v tubro, m90, add on, Megasquirt, 300hk osv. prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

jaja :P på tide og finne nytt sted.. hmm . :P

Volvo 945 tic 1996 / Nissan Navara 2006

Volvo 760 GLE Tic 1984 [X] / Volvo 240 GLE 1986 [X]

Volvo 745 TDI [X] Volvo 740 Tic 1987[X]

Volvo 240 GLE 1989 [X] Volvo 240 Tic 1988[X]

Volvo 940 1993 [X] Volvo 240 1985 [X] Volvo 240 1987 [X]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er vel ikke lenge til valg.

 

en rånerklubb budre innvitere pressen og politikerene fra forskjellige partier til et møte om hvilke planer de har for fritidsaktiviteter til bil intresserte ungdommmer.

 

Tror dette kunne satt litt søkelys på saken fremover.

"Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Hei alle sammen.... jeg er veldi interessert i å få i gang burning eller en form for bane her i vestfold... Mange ungdom og voksne som syns det er gøy så det burde la seg gjøre.... samle folk og underskrifte snakke me komuner og fylke og skaffe privat spons og lignende det må jo være mulig på en ell annen måte,...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen.... jeg er veldi interessert i å få i gang burning eller en form for bane her i vestfold...

 

Vi er vel alle intrisert i og få igang det.

 

Men etter at dem tok fra oss håsken så kjenner jeg meg provosert og føler for og burne på statoil som en demonstrasjon.

 

Håsken var jo genialt, svi vekk gummi stablene som er i garagen, da har man fått herja fra seg, så erre bare og vente på neste gang det sku åpne og kvitte seg med ny stabel.

 

Men det gjorde jo at rånerne holdt seg utafor sentrum, så da måtte dem jo stenge det, ble tydlighvis ensomt uten oss.

 

Men er vel bare og burne i sentrum som en demonstrasjon så må dem vel få åpna noe igjen.

- 90 Volvo 740 16-Valve Snurre

- 89 Volvo 740 16-Valve Snurre

- 86 Volvo 740 Snurre cooler

- 97 Volvo 940 snurre og -95 940 banebil.

Gøy på landet, kjøre uten lappen kan`ke vi by`n.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
hvor er det rånerne holder til nå da?

er så tamt og råne i larvik.

 

horten

Volvo 945 tic 1996 / Nissan Navara 2006

Volvo 760 GLE Tic 1984 [X] / Volvo 240 GLE 1986 [X]

Volvo 745 TDI [X] Volvo 740 Tic 1987[X]

Volvo 240 GLE 1989 [X] Volvo 240 Tic 1988[X]

Volvo 940 1993 [X] Volvo 240 1985 [X] Volvo 240 1987 [X]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår