Gå til innhold

Treff med lovlig burning Andebu i Vestfold ANNENHVER TORSDAG!!

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 408
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

åssen har dere fått til dette? Er det ambulanse/brannpersonell der hver gang?

 

ja de var der vær gang det har vært kjøring der, vet ikke helt åssen de kom seg ditt men samma det :D det som er viktig er at de er der

-- Har 242 med V8-- Prosjekt

-- volvo 242L --

--X volvo 240 Turbo--

--X volvo 142--

*Member of Volvo Skrensar Lag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

dette virka jo som et fett opplegg.... kansje jeg tar meg en tur med Chevy'en min til våren? noen som kan legge ut en adresse som funker å legge inn på GPS'en? og hvilken dato d starter opp? har bare bodd her i et knapt år.. flytta ned fra d kalde nord i feb. 2006.

:chevy Chevy e tingen!:chevy :soldiersf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjør til andebu og så skilter mon Håsken industriområde og gokart banen.

 

Så er det en liten vei inn mot skogen og ikke ta inn til høyre mot gokart banen men følg rett frem ett par hundre meter til..

 

 

Takk for den. skal sikkert klare å finne fram. dere som har styringa på d der poster vel en oppstart dato etterhvert som snøen forsvinner å den gode lyden av V8ere igjen sprer seg over dette langstrakte land og atter en gang sier ifra; DET ER VÅR! :w00t :partyon: :w00t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
dette virka jo som et fett opplegg.... kansje jeg tar meg en tur med Chevy'en min til våren? noen som kan legge ut en adresse som funker å legge inn på GPS'en? og hvilken dato d starter opp? har bare bodd her i et knapt år.. flytta ned fra d kalde nord i feb. 2006.

:chevy Chevy e tingen!:chevy :soldiersf

 

Prøv denna linken: Kart hos Gulesider.no: Håsken (Grustak/sandtak/steinbrudd), Andebu kommune

 

 

:blunk:

~Ratata~

4 doors - no waiting

http://www.drive4fun.net

 

No Turbo Shit, Just Real Power!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår