Gå til innhold

Treff med lovlig burning Andebu i Vestfold ANNENHVER TORSDAG!!

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

heisann:) nå har det vært møte med andebu komunne og nå til tirsdag 8/8 er det åpning av banen i andebu! jeg råder alle som har mulighet til og komme ditt sånn rundt halv 6-6 gjærne senere også hvis du ikke har mulighet til og komme før!

 

legger til en link med et avis utklipp av litt gamle nyheter!

http://www.tb.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20060701/NYHETER/107010302/1280/NYHETER

BMW e-39 2000 mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 408
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Noen som har bilder av plassen?

 

fint tiltak da. Blir det åpent hele tiden, eller blir det litt åpningstider?

 

kan få mekka noen bilder jeg!! men iallefall så vil det bli åpningstider i begynnelsen! den første månden fordi dem skal bygge litt og sånt;) men i helger er det oppe hele døgnet har jeg fått innblikk av!

BMW e-39 2000 mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veibeskrivelse til Håsken

 

Fra Tønsberg: Riksvei 312 fra E18, Sem til Gravdal ca 9km, ta til venstre mot Andebu sentrum. Merket vei videre.

 

Fra Sandefjord: Riksvei 305 fra Haukerød, Sandefjord ca 21km. Ta til høyre ved Statoil i Andebu Sentrum og til venstre etter ca 300m. Merket vei videre.

BMW e-39 2000 mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår