Gå til innhold

Hva er bilen min verdt?

Ranger emnet

pIMp

Anbefalte innlegg

Originally posted by Jonaldo

25-30,000,- tenker jeg. Hvertfall ikke noe mer..... Ser jo ikke så bra på bildene, men den er vel ganske standard bortsett fra stoler og bur....?

Hallo?

25-30k for en 85 modell Golf GTi? DET er en bra pris det.. (For selgeren)

Verdien er vel ikke mer enn halvparten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser hva dem ligger på da..... Hvis bilen er hel og grei med litt ekstra som OMP-stoler og greier, er det ikke lett å finne en kurant bil til under 20,000,-

Jeg vet at dere kan lete opp drøssevis av gamle Golfer på AutoDB, men bare dropp det. Dra heller å se på dem så finner dere ut hvorfor dem er så forbanna billige.

Nå har ikke jeg sett denne bilen det er snakk om, men hvis den er godt holdt er ikke 25,000,- en helt gal pris....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonaldo

Ser hva dem ligger på da..... Hvis bilen er hel og grei med litt ekstra som OMP-stoler og greier, er det ikke lett å finne en kurant bil til under 20,000,-

Jeg vet at dere kan lete opp drøssevis av gamle Golfer på AutoDB, men bare dropp det. Dra heller å se på dem så finner dere ut hvorfor dem er så forbanna billige.

Nå har ikke jeg sett denne bilen det er snakk om, men hvis den er godt holdt er ikke 25,000,- en helt gal pris....

WORD!!!!

DOFFEN

Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris)

Har også mye deler til golf 1 og golf 2,

hvis noen trenger så er det bare og spørre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg skulle få oppgjøret for golfen min fra forsikringsselskapet pga påkjørsel, så sa dem på Møller Tønsberg at golfen ikke var verdt mer en 16000, dette var listeprisen. Dette var på en 85 modell Gti 8v. Og det hjalp heller ikke på hvor mye jeg hadde kostet på den og slikt.. :/

- 1998 BMW E36 316i Touring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by vw_golf_gti

Når jeg skulle få oppgjøret for golfen min fra forsikringsselskapet pga påkjørsel, så sa dem på Møller Tønsberg at golfen ikke var verdt mer en 16000, dette var listeprisen. Dette var på en 85 modell Gti 8v. Og det hjalp heller ikke på hvor mye jeg hadde kostet på den og slikt.. :/ [/quote

hmmm. det hadde jeg aldri godkjent. en bil som er strøken er mere verdt enn en som er en haug. man skal aldri godkjenne

første tilbudet fra forsikringselskapet

DOFFEN

Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris)

Har også mye deler til golf 1 og golf 2,

hvis noen trenger så er det bare og spørre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider