Gå til innhold

SUV blir forbudt i sentrum? :P

Ranger emnet


Civic_karen

Anbefalte innlegg

Kanskje noen som reagerer veldig på dette, men behovet for suv er vel egentlig ikke så stort.. ? De fleste jeg ser som kjører xc90, x5 eller range rover, er damer i 30-40 åra som henter unga i barnehagen.

 

kan fortelle deg det da at mange av disse damene i 30-40 åra som kjører disse bilene er gift men en mann som tjener grovt...eller over snittet... og de har en hytte på f.eks Oppdal, der er det bratt som faen til de meste av hyttene...de TRENGER da en suv om vintern for å komme fram... kanskje ikke du trenger det men disse konene er sjelden like god å kjøre som kona til petter solberg.. ikke i nærheten engang... så de ville sikkert bulke bilen 40 ganger pr. vinter pga de kom ikke opp bakken og gle bakover i nærmeste hytte evnt. bil... så JA disse trenger suv...

 

mange av disse konene er forresten deilige...:D

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

kan fortelle deg det da at mange av disse damene i 30-40 åra som kjører disse bilene er gift men en mann som tjener grovt...eller over snittet... og de har en hytte på f.eks Oppdal, der er det bratt som faen til de meste av hyttene...de TRENGER da en suv om vintern for å komme fram... kanskje ikke du trenger det men disse konene er sjelden like god å kjøre som kona til petter solberg.. ikke i nærheten engang... så de ville sikkert bulke bilen 40 ganger pr. vinter pga de kom ikke opp bakken og gle bakover i nærmeste hytte evnt. bil... så JA disse trenger suv...

 

mange av disse konene er forresten deilige...:D

 

hehe, ja bra poeng det siste der.. :)

 

Men hadde vært interessant å sett en statistikk på hvor mange som leaser og hvor mange som kjøper, om det i det hele tatt er noen som casher ut en xc90, cayenne eller x5 uten lån eller noe. Tror ikke det er så mange.

1996 BMW 520i

x 1992 VW Passat stv

x 1984 Opel Senator 3.0E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei.. her e det bare å pakke baggen og forlate landet.. Dette landet kommer til å råtne i idiotiske lover og regler.. eg skjønner ikke hvordan de som bestemmer kan godkjenne alle de dumme lovforslagene som blir foreslått.. snart blir det vel forbudt å gå ut uten å sende en søknad 3 mnd i forveien.. politikerene som bestemmer i dag, burde vært fjernet fra politikken og sendt til en øy ingen vet hvor e, så kan de sitte der og lage regler om hvem som skal plukke den første kokkosnøtten..

Har: -05 Rexton RX270 XDi Topline
Hatt:-95 Blazer 4.3 V6 4x4, -10 Berlingo 1.6 HDi, -99 Omega B2 2.0 DTi, -95 Opel Omega CD 2.5 V6, -93 Ford Sierra 2.0 clx, -91 Opel Omega A 2.0i, -87 Opel Kadett E 1.6, -84 VW Golf 1.8 CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som irriterer mest er at folk mottar lønn for å tenke(vel..) ut noe så idiotisk. Vanligvis blir man straffet når man gjør noe dumt, i dette forbundet går de ut i media med det i stedet...

 

Tenker jeg kjøper meg en Suzuki Ignis SUV, eller en Liana Sport SUV snart gitt. hmmmmmmmmm

Bilforumet.no
Moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som irriterer mest er at folk mottar lønn for å tenke(vel..) ut noe så idiotisk.

 

Bakgrunnen til slike idiotiske "løsninger" er vel at det er for lite å ta fatt i,leiter jo kun etter ting å gjere ulovlige og ta skatt på!:confused:

-Nissan Skyline R32 GTR

-Nissan Silvia S14

-Nissan 180sx

-Nissan Primera P10 SR20Di/De T

-Nissan Laurel C33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er født og oppvokst til skogs. jeg kan telle på en hånd de gangene jeg virkelig har trengt noe mer enn bakhjulsdriften på bilen min.

 

MEN etter å ha bodd i oslo et par vintre skjønner jeg plutselig hvorfor det går så mye firehjulstrekkere i byen! Der kan dem jo ikke detta med snøbrøyting!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke helt dette jeg. De vil forby SUV'er i sentrum. Og så snakker han om at de verste bruker over 2 liter mila på bykjøring... Prøver han å si at biler som bruker mye drivstoff skal forbys? Eller er det biler med 4x4? Eller er det biler med høy bakkeklaring? eller biler som veier mer enn så og så mange kg?

 

Virka skikkelig gjennomtenkt det forslaget der

 

 

 

hehe.

enig.

dette er helt lamt:P

 

om det er en lav bil eller om det er en 4x4 har da vel ikke noe å si??:P

 

hehe

dette tviler jeg på at går igjennom.

 

men man vet aldri på dette skit lande her:P

 

 

må gå ann å bruke penger på noe annet enn det tullet der.

som F.eks veier.

Masse mb deler selges, ta kontakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

til POLITIKERNE?? nå må du pokker meg lese skikkelig før du sier noe gutt.. dette er ikke et forslag fra politikere.. men fra en gjeng brødhuer som leker miljøvernere

 

 

sorry , min feil :p men er ikke bare meg som bruker ordet "politiker"

 

i mine øyne går det under ett om det er politikere eller miljøværnere ...

 

like blåst er di alle sammen , når det gjelder saker som dette ihvertfall...

Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger

 

Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

brødhuer er ordet :) at de bruker mye bensin var sikkert det beste argumentet de kunne komme på hehe ! nei, tydelig noen syns det er vanskelig å kjøre store biler :D

 

Hvorfor ikke bare innføre forbud mot biler på over 1,5l ? hehe latterlig..

 

GO BONDE NORGE !!!!!

 

Tror vel neppe det er bøndene i Norge som står bak dette forslaget.. Sist jeg sjekka var bønder glad i store, praktiske biler med god fremkommelighet.

-81 Lada 1300S En rullende livsstil

-07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car

<<=== Stripa, verdens kuleste kattepus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår