kenterik Skrevet August 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 ikke vet jeg. har ikke hatt den av.. Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guffen Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 Kan vel ikke være så vanskelig... Siter - Opel Vivaro - Nissan S13 Silvia - Toyota Hiace (til salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet August 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 helt sikkert ikke. regner med at det sier med litt lim, gumipropper og skrudd i fangern Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 Hva brukes hvis man eventuelt skal lime den på igjen da? Type lim? Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet August 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 no karrosskit el sika ell no? ikke vet jeg.. Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 bruk Glasslim. Slik man limer fast ruter med, holder bedre en sika.! Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 Glasslim er fint, men ville ikke brukt det på sånt hvis en skulle ønske å få det av igjen... SickaTack Drive er sinna saker type glasslim... Jeg tror det er dårlig hobby å lakke den bakere da den er så slaskete og myk. Den sitter med noe klips inne i kofferten og skrudd under fangeren samt noen stivere i bunn... Veldig smal sak å demontere... Har forresten bilde av en svensk 240 der listene er lakka og bilde av min der jeg valgte å beholde den bakerste som sitter under fangeren.... Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet August 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 nok ot. fikk tak i oljetempmeteret idag. kom enda en bill til høggern som hadde fullt dashbord, så da var det ut på tur. når jeg var der så jeg to biler med svarte lister, så fikk komplettert ett sett som så ganske strøkent ut. det regna ute, så de så ganske fine ut, de har tørka nå, så hakke turt å se etter hvor strøkne de egentlig var, hehe. Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet August 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 har hatt bilen hos lakkerern å lakka speila mine. vet ikke helt hva jeg syns om det enda, men dere får dømme selv... blei liksom litt vel synlige.... Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Det bildet der er tatt, under det brua ved glomma. ved bomstasjonen,husker ikke hva det heter der :( pent bilde:) men haddde gjort seg med 2 fungerende parklys da;) Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet August 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 tatt ved fossumbrua.... gadd ikke stå blant mennesker å ta bilde av min egen bil midt på dagen, hehe Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 hehe :) Fossumbrua het den ja.. har stått der og fiska endel så kjente meg igjen.. ja man føler seg litt bråharry og stå og ta bilder av egen bil når det er masse folk rundt omkring. kjenner igjen den følesen. Så du skal på volvo treff på ål, Isteden for streetmeet på ingerstrand? Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet August 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 skal først og fremst på volvotreff, så får jeg se om jeg rekker til ingierstrand senere på kvelden. regner med at det ikke skjer no særlig oppi ål på kveldinga.. hehe Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Kentsor var innom oss på vaerste idag og henta noen lister fra volvo-liket til SuperPolo... Se så glad han er... :hello: Fin blir Volvoen hans og, ikke så fin som en Golf, men for en Volvo altså så blir den, ja den gjør det, blir veldig fin... :thumb Og her er beviset på at Kentsor har vært på Vaerste... :respect Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 hehe, slik ja... mer verksted bilder sånt liker vi :) Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg