4x4vinge Skrevet August 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 glemte og si ossen motor det er. b230ft fra 740 1990modell. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZnAkE Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 hvor mye for motor og 960 fronten da ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4x4vinge Skrevet August 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 vet ikke hva det ligger på men 3000kr for komplett front. 12000kr for motor med noe lednings nett pga alt ledningsnett ikke er ok da følger også styreenheter og automat kassa med. det må byttes eksos pakninger på eksos manifoild. intercooler og det meste som hører til følger med. men da må du ha noe ledningsnett selv. er det ugrei pris??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v740b230f Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 hvor langt hadde den motoren gått? Siter ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ -vw polo:S -200sx S13, E85 edition 320 RWD;) X Volvo 740 GL, 88mod. *godbilen* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4x4vinge Skrevet August 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 tror den har gått ca 300000km. kjøpte den av gedsted bilophuggeri for litt over 1 år siden da satt det man gear og fulgte med noe lednings nett da ga jeg litt over 18000kr for det. men det var nok litt dyrt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4x4vinge Skrevet August 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 kan ta en litt kul front fanger til 740 som del betalin på motor. hvis du har lyst på 960 front så kan den byttes likt mot en kul front fanger. front fangeren må være hel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4x4vinge Skrevet August 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 da er bilen snart ferdig slaktet. blir en del deler. i morgen så er vel bilen som så og si ferdig slaktet så da er det bare og begynne og dem 760. skal sveise noe rust i gulvet og på torpedoveggen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 har 2 vifter til deg med grenrør om du ska ha turboer på 6'ern ;) Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4x4vinge Skrevet August 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 har 2 vifter til deg med grenrør om du ska ha turboer på 6'ern ;) du har pm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4x4vinge Skrevet August 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 da har jeg tatt de delene jeg skal ha så da skal bilen ut. resten demonterer jeg hvis jeg for solgt det eller så demonterer jeg det når 760n er ferdig. gikk litt hardt utover lykte rammen på sjafør siden. skulle tenkt meg litt mere om. men men. gjort er gjort. da er bilen på plass ute. hvis noen er intresert front utenom lykterammer eller komplett motor med noe lednings nett og aut kasse kan dere gi meg bud på post mail. ikke intresert i skam bud. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4x4vinge Skrevet August 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 skriv inn hva dere mener. ikke nøl med det. negativt eller positivt. er litt morro og høre hva andre mener.happyhappy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 245T Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Blir nok bra dette!:) Du vil ikke sette over multilinken fra 960`en da?eller har du det allerede på 760? vet mange er imot multilink, men det er jo ikke til å komme vekk fra at det er bedre å kjøre med:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofanatist Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Syns detta ser ufattelig bra ut jeg.. Og en ting liker jeg veeldig godt, og det er at du faktisk beholder 760 fronten istedenfor å bygge om til 960.. Greit at ikke alle gjør det samma.. Syns forresten at den 960'n så jæævli skakk ut i bakstillinga... Siter ------------------------------------- '86 Volvo 740GL '01 peugeot expert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4x4vinge Skrevet August 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Blir nok bra dette!:) Du vil ikke sette over multilinken fra 960`en da?eller har du det allerede på 760? vet mange er imot multilink, men det er jo ikke til å komme vekk fra at det er bedre å kjøre med:D tror jeg beholder den jeg har pga jeg har lamell sperre på 760n. men det er riktig det du sier at bilen er bedre og kjøre med multilink aksel. det er vel litt jobb og sette over også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4x4vinge Skrevet August 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Syns detta ser ufattelig bra ut jeg.. Og en ting liker jeg veeldig godt, og det er at du faktisk beholder 760 fronten istedenfor å bygge om til 960.. Greit at ikke alle gjør det samma.. Syns forresten at den 960'n så jæævli skakk ut i bakstillinga... takk:D hadde egentlig tenkt til og bygge om til 960 front men jeg syntes egentlig den jeg har er penere. er vel litt skakk ja. alt som heter fjæring og støtdempere er utslitt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg