Thelle Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 Er fare for at jeg møter opp denne gangen også. (uten hund). Og sikkert alene. Skal ut senere på kvelden. Så blir vel ikke så alt for lenge. -Thelle- Chrysler Voyager 3,3L V6 Irc: EFNET - #Bilforumet.net (DAT^) Thelle.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 De kan vise oss bort pga vi f.eks ikke har noen avtale med kommunen om å låne plassen. P-plassene der er vel kommunale? Jeg skal iaf prøve komme meg over en tur :) Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 Er ikke så mye som står annet enn at vi skal møtes på Inger'n. Hva som skjer er ting som man finner på i farta ;) Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommeliten Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 Har ikke fått med meg noe meet i år. Så må nesten få tatt turen ut der. Henger meg vel med på kolonnen fra esso ryen kl1900. Så sørg for at dere får med dere en grønn Tahoe derfra, hehe. Har ikke så god retningssans egentlig, :D Skal det være, så skal det være! 2000 Audi A6 1.9 TDI 2002 Chevrolet Tahoe LT 1994 Ford Mondeo 2,0 GLX 1990 VW Passat GT STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wolfram Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 vurderer å kjøre fra skien for å komme på treffet.. men lurer på en ting er det da raskere å kjøre oslofjordtunellen? eller er det best å kjøre inn til oslo og "tilbake" ? Nissan Navara 2008 Vw Golf 1983 Yamaha Yzf-R6 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 Tror du skal kjøre igjennom oslo jeg, så henger du med på kolonnen fra ryen ;) Og en komentar fra forige side, føler ikke akuratt at politiet stoppet treffet sist:D det var jo allerede folk som var på vei hjem da dem kom, siden dem kom så sent=P Tror dette her skal gå bra.. Lokal tv tror dette treffet er mot narkotika opplegg forresten=p (det er det jo og egentlig) Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi_s3 Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 dritt at det er lokalt tv team der ass, blir ikke så mye show da... ingen som vil ha skiltene sine på tv tenker jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 trokke kameraer er til å unngå... dem skal bare være der en kort stund tipper jeg, enten det ellers å kommer dem ikke. men litt smart ide og sette midlertidlig 'lapper' over skiltene:) Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi_s3 Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 Ja det er jo lurt det, skal få mekka noe imorgen. så får jeg se om jeg klarer å få en firehjulsburnout:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 Tror du skal kjøre igjennom oslo jeg, så henger du med på kolonnen fra ryen ;) Og en komentar fra forige side, føler ikke akuratt at politiet stoppet treffet sist:D det var jo allerede folk som var på vei hjem da dem kom, siden dem kom så sent=P Tror dette her skal gå bra.. Lokal tv tror dette treffet er mot narkotika opplegg forresten=p (det er det jo og egentlig) Du med Tahoo, kom til Ryen kl 19:00 og se etter denne Politiet kom når så å si alle hadde dratt så dem de "jagde" var på vei hjem alikevel. Vel, Oktan er mitt narkotika :thumb Men ikke for å være kjip,men hva om det regner? Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
melbye... Skrevet August 25, 2006 Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 FAEN!!! vet ikke om jeg kommer meg dit, klarte nemlig å "pimpe" sia på bilen min i dag, med et helvetes autovern:(... greit om jeg kommer på tråsykkel?!?!? bor i nærområdet,hehe!! ( )- 00´ Seat Toledo Sport. (X)- 87´ Volkswagen Golf. (X)- 97´ Seat Cordoba Se. (X)- 88´ Bmw (e30) 320i. (X)- 03´ Motorhispania RX. (X)- 97´ Honda sfx. Hihi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JanneRX Skrevet August 25, 2006 Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 kanske man skulle ta sig en tur.. If I'm Going to HELL I'm Going In a MAZDA RX3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ezo Skrevet August 25, 2006 Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 Hvordan stiller folk seg til treffet med tanke på været? Etter erfaring, så er det mange som sier de skal dit, men om det komme regn, så er det mange som dropper det... Jeg kommer uansett sol eller torden, om det er nok folk da. [ ]'02 Impreza WRX [x]'83 Starlet KP61 [x]'98 Impreza GT [x]'91 Nissan 300ZX Twin Turbo US-spec Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schizo Skrevet August 25, 2006 Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 Jeg kommer i regn også jeg, har nemlig regnjakke! Men ekke sikkert jeg blir like lenge om det regner da... Sees på esso på ryen kl 19 ;) - 2007 Audi A3 2.0 TDI Quattro S-Line x 2004 Audi A3 1.6 FSI S-Line (solgt) x 1994 Mazda 323F 1.6i 16V (solgt) VW-Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet August 25, 2006 Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 Argh argh... Ser ut som tosken jeg har kjøpt bilen av har brent et stempel.. Jeg får vel være passasjer da :( *sutre* Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg