beemern Skrevet Oktober 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 manglende eu. bilen skulle ha vært inne i januar.. eneste jeg ahr ventet på er at en kamperat skulle sveise det for meg, men det tok jo sin tid da.. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet November 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 da er nylonforinger til understell bestilt.. også får jeg på rallyfelgene mine i morgen.. er ikke noen som har den litt "orginale" capsen til bakruta a.? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-torArne Skrevet November 23, 2006 Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 .....har jeg forstått riktig? Du har lagt ned alt det arbeidet på bilen, nå skal du selge? Jeg skal ha en polo open air! Men har ikke noe ønske om senking, da kommer vi oss ikke til hytta m polo! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet November 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 .....har jeg forstått riktig? Du har lagt ned alt det arbeidet på bilen, nå skal du selge? Jeg skal ha en polo open air! Men har ikke noe ønske om senking, da kommer vi oss ikke til hytta m polo! det er justerbart da. så er bare og skru opp det vettu;) så det er vel ikke noe problem.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-torArne Skrevet November 23, 2006 Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 du får redegjøre for manglene på EU-kontrollen! Før handel må jeg gjøre plass i garasjen; -skal selge denne: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1306619 Mange interessenter, så den skifter nok eier virker det som Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet November 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 vist ingen handler den, så gjør jeg den klar ja, men da skal jeg så klart ha en del mere for den.. da blir det nok mellom 50-60 et sted.. er bare litt lei av og skru, så tenkte bare får dekket låne så driter jeg i det. men jeg har fikset bilen innen jul, vist ingen kjøper den tenker jeg.. var kul bil du hadde, skulle bare vært diesel.. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veliro Skrevet November 24, 2006 Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 Må si bilen din har blitt bra på de få månedene du har hatt den. Fiks opp bilen helt du og tenk deg om en gang til før du selger... Er så glad jeg eier en polo, billig i drift og rett å slett morsom å kjøre :) Du sier du er lei mekkinga... men du er jo snart ferdig? Da er det jo bare velstand etterpå! Siter - 2001 VW Golf Highline 1.9TDI - (X) 1996 VW Polo 6N Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-torArne Skrevet November 24, 2006 Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 ....hvilke mangler ble avdekket på EU? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet November 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 Må si bilen din har blitt bra på de få månedene du har hatt den. Fiks opp bilen helt du og tenk deg om en gang til før du selger...Er så glad jeg eier en polo, billig i drift og rett å slett morsom å kjøre :) Du sier du er lei mekkinga... men du er jo snart ferdig? Da er det jo bare velstand etterpå! er sant det, men jeg har snart lån på en annen bil.. og jeg gidder ikke helt og betale på 2 lån.. ja den er nesten ferig ja, det er helt sant det. joa jeg er veldig fornøyd med bilen, bare fått byttet skjermen og døra som jeg har liggnes så hadde den blitt veldig bra etter litt lakk.. nå blir den kanskje nylakkert, har kanskje fikset meg en byttejobb.. er litt synd, for jeg liker bilens utseende veldig godt nå.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet November 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 ....hvilke mangler ble avdekket på EU? alt står i salgsanongsen http://bilforumet.net/showthread.php?t=148292 jeg begynner og rette opp feil på bilen til uken igjen.. blir jeg ferdig med den, er det jo ikke 100% at jeg vill selge den.. hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Juni 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2007 siden bilen aldri ble fikset opp, og bilen har stått i min garasje, er det vel kanskje på tide og fikse denne nå som solen har kommet tilbake;) noen her inne som har 14" som er kledlig på en polo til salgs ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Juni 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2007 da har jeg justert bilen helt ned på senkesettet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Juni 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2007 da har jeg justert bilen helt ned på senkesettet. Tøft med lav polo :) Hvor store er de felgene? Og hva skal gjøres før du får skilt på den? Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Juni 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2007 Tøft med lav polo :) Hvor store er de felgene? Og hva skal gjøres før du får skilt på den? det sitter 16 på den;) litt lyst på 14 da. må godskjenne senkingen, foringer i bakstilling. sveise eksos. fjerne den lille rusten, og ta alle bulkene helakkeres, i lilla tenker jeg sveise igjen bakluke, kanskje dørene. "spørs på tid" også mye lyst på badlook, men spørs også på tid. ellers tror jeg det ikke er så mye igjen. vurderte og sette på en liten snurre på den, men ga faen tror jeg. hehe. koster meg nesten ingen ting, så fristet jo litt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet August 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2007 http://www.bilforumet.no/kjopsalg/showproduct.php?product=3620&cat=736 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg