divad Skrevet Mai 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2009 Drittøft prosjekt, ser bra ut stå på! Btw.. er det original en S60R? Tøff familiebil :D Siter - 85' Volvo 240 Turbo - 89' Range Rover 3.5 V8 X 88' Toyota Corolla 1.3 12V "Rally" Død Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Mai 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2009 HAR EN KOMPIS SOM KJØRTE MED B30 TURBO FOR EN 8-9 ÅR SIDEN, MEN HAN BLE BITT AV BMW BASSILEN ,SÅ 164,N BLE PENSJONERT.MEN DA VI DRIVER OG BYTTER LITT TING HER OG DER ,SÅ PASSA DET YPPERLIG AT HAN HADDE EN GANSKE DYR OG KRAFTIG RACE CLUTC STÅENDE I SIN GAMLE BIL.HAN KJØRTE OGSÅ MED ELECTROMOTIVE DATASPRUT OG LADDA 1,5 KG SÅ DET GIKK RELATIVT BRA. LITT SOM JEG TENKTE INNSUGET. Heisann, han som har den Kadetten som bildet er fra, driver å bygger nytt innsug, da det ble litt vel mye lag med så lang avstand fra spjell til topp :) Tenkte jeg skulle si fra, i tilfelle du ikke visste det :) Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mai 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2009 Fremdeles artig lesning her, men fant ikkje noen film av oppstart eller noe, hadde vært artig å hørt på tror jeg :-) Knalltøff blir den iallefall..... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarell Skrevet Mai 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2009 Sweet :D Kordan går det med prosjektet nå da? Siter Old Volvos never die, they only go faster. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas_ueland Skrevet Juli 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2009 Hei :) RÅ VOLVO :D Må vere en av norges feteste volvoer B) Hvor har du kjøppt den eksos temperatur måleren din, og hva merke er den??? :) Siter Tysk Pansevogn Min bil http://www.bilforumet.no/bilmerker/mercedes-benz/e-klasse-w123-w124-w210-w211-w212/275024-min-w124-250td-1993-a.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FINNI Skrevet Juli 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2009 oisann, lenge siden nå. Driver og bytter garage nå , så det er blitt lite oppdatering her. Til Madmax, Jeg er klar over lengde på runners men takk for info likevell.God at folk har positive innspill her. Til granada mannen, Huff jeg vet,skal se hva vi får til utover høsten.men jeg jeg kan gå go for at den låter pent. Til Tarrel, Det går bra ,men 164,n har desverre fått litt lav prioritet i det siste. men det blir topp når jeg kommer meg inn i nye garagen. Til jonas ueland, Er det brebåndslambdan du mener? så er den kjøpt på bjørnstad bil. :volvopower:finni Siter DÆVEN , ENN Æ DA!!!!! http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=130106 http://thomasr.nvg.org/mortal.info/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boombie Skrevet Oktober 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2009 Film!? :D Vilt prosjekt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjuførr Skrevet Februar 22, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2011 Dy å pine å fin Volvo du har! Har lyst til å få meg et 164 prosjekt, men så er det plass det er manko på.. Men du har gjort en kjempe jobb med en kjempe bil! Siter Mvh, 740 (sjuførr) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
divad Skrevet Februar 22, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2011 Faen må ikke dra opp sånne tråder! :D Trodde han hadde oppdatert nå jeg :P Siter - 85' Volvo 240 Turbo - 89' Range Rover 3.5 V8 X 88' Toyota Corolla 1.3 12V "Rally" Død Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atlesen Skrevet Februar 23, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2011 Har du noen kontaktinfo på denne karen? Hvordan er oljepåfylling på topplokket. Må vel modifiseres? er det han Jonas Sjögren i Västerås dere mener? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg