Gå til innhold

164 turbo prosjektet mitt

Ranger emnet


FINNI

Anbefalte innlegg

Jobbet litt i helga .

Fikk årna bremser og mesteparten av elektronikken.

Skulle starte opp ida men ble hindra av noen koblinger som var feil.Blir og trykkteste systemet og starte opp iløpet av uka eller neste helg.

 

Jevne på råkkern

Pappskameratest023.jpg

 

Mathias på søkern

Pappskameratest033.jpg

 

datasprutets ansikt geir haugen

Pappskameratest036.jpg

 

Snart........

Pappskameratest030.jpg

 

Geir og Harald

Pappskameratest027.jpg

 

Ny fuel press...

Pappskameratest019.jpg

 

 

 

Og grunnen til at ting har tatt tid idet siste

16ventiler025.jpg

Litt for små hjul ,bare 18 bak, skal ha 20

16ventiler023.jpg

16ventiler026.jpg

Se lenger opp i tråden for hvordan den skal bli.

God helg

Finni

PS skal få filmet oppstart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 294
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

der ja skal bli kjekt å høre duren:)ej he mykje igjen før ej e på ditta stadiet

"man blir aldri ferdig utlært, man lærer så lenge man lever, jo meir du veit, jo meir veit du at du ikkje veit..veien blir til mens du går." -min livsfilosofi-

Volvo 164 1969mod. B30TURBO. Volvo 164E 1973mod. B6304F, M90H. Volvo 240 1991mod. B230F.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk flushet bensinsystemet i helga og tetta alt så nå er det trykk i systemet og alt er tett.

Ha på olje på motor,servo kjøleveske og lufte bremser.

tut og kjør.

Har vært bart på veien i en god stund nå, men nå kom vinteren igjen selfølgelig, så blir bare og starte opp i helga tenker jeg.

Fan så mye løse bolter og skruer det er når ting har vært nedplukket he he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk flushet bensinsystemet i helga og tetta alt så nå er det trykk i systemet og alt er tett.

Ha på olje på motor,servo kjøleveske og lufte bremser.

tut og kjør.

Har vært bart på veien i en god stund nå, men nå kom vinteren igjen selfølgelig, så blir bare og starte opp i helga tenker jeg.

Fan så mye løse bolter og skruer det er når ting har vært nedplukket he he.

 

 

Må huske på film nå da:p

- Volvo 240 83`(Solgt)

- Volvo 245TIC 89`

-Member of VOLVOklubbenTrøndelag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk flushet bensinsystemet i helga og tetta alt så nå er det trykk i systemet og alt er tett.

Ha på olje på motor,servo kjøleveske og lufte bremser.

tut og kjør.

Har vært bart på veien i en god stund nå, men nå kom vinteren igjen selfølgelig, så blir bare og starte opp i helga tenker jeg.

Fan så mye løse bolter og skruer det er når ting har vært nedplukket he he.

 

hørest bra ut:) ligger uti nordsjøen og venter på oppstartsfilm og raport av 164 di:) får håpe du slepper mye barnesjukdommer å alt går bra:D ja det er sant, men du dubbelsjekker vel alt av bolter og skruer mm.. regner eg me;) er mykje å hyske på..hehe du får ha lykke til:)

"man blir aldri ferdig utlært, man lærer så lenge man lever, jo meir du veit, jo meir veit du at du ikkje veit..veien blir til mens du går." -min livsfilosofi-

Volvo 164 1969mod. B30TURBO. Volvo 164E 1973mod. B6304F, M90H. Volvo 240 1991mod. B230F.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fylleangst har lagt seg ,og idag fyra vi doningen.

Går som ei klokke foreløpig,Kom litt olje her og der så må gå over og tette noen små lekasjer.

Fikk filma litt ,men jeg må få det over på pc og editert det litt ned,90%feilsøking og 10% opstart og justering før vi gikk tom for tape he he,typisk. men det er foreviget og kommer etterhvert.

GOOOOOOOD HEEELG.:morph:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

gratulerer:)kor det går me filmen?:p vil høre lyden og sjå motoren i sving:D

"man blir aldri ferdig utlært, man lærer så lenge man lever, jo meir du veit, jo meir veit du at du ikkje veit..veien blir til mens du går." -min livsfilosofi-

Volvo 164 1969mod. B30TURBO. Volvo 164E 1973mod. B6304F, M90H. Volvo 240 1991mod. B230F.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår